1 2 3 4 5

Obserwatorzy

30 maja 2012

"Co Cię nie zabije..."


Dzień za dniem, miesiąc za miesiącem – tak szybko mija mi czas, gdyby nie komputer, nawet nie zorientowałabym się że dzisiaj jest środa    O.o

Ta codzienna monotonia doprowadza mnie do szału…!

Każdego dnia podsuwam Igorka mojej mamie, aby złapać trochę snu, umalować, ubrać, umyć się… a Igor większość czasu krzyczy w wniebogłosy...tak wiem, jestem złą matką,  Dobre zapewne nie mają takich problemów

Ale nie o to mi chodzi, niby nie powinnam się przejmować, ale jest mi przykro, że człowiek człowiekowi wilkiem, w skrócie każdy jest dla każdego wrogiem. 

Czemu tak jest??? Już piszę, dlaczego tak twierdzę:

Nie polecam NIKOMU życia na wsi, ewentualnie bez sąsiadów! (Żyjemy w domku jednorodzinnym okno w okno z sąsiadami…) Oni doprowadzili swoim zachowaniem do tego, że czasem nie mam ochoty nawet wyjść z domu…wysyłam wtedy mamę aby wyszła z małym na spacer. Nie czuję się ani bezpiecznie ani komfortowo: na każdym kroku jestem obserwowana, obgadywana, obśmiana, oczywiście na temat mój i mojej rodziny wymyślane są takie historie, aż się włosy jeżą na nogach...

Śmieszy mnie to wszystko.

W sumie hmm, nie ma się co dziwić tym ludziom, ponieważ uważam że są bez honoru, empatii a do tego to aspołeczne istoty…

Jest takie powiedzenie: „Co cię nie zabije, to cię wzmocni”, dlatego mam nadzieję, że to doświadczenie spowoduję, że będę jeszcze bardziej silniejsza na krytykę innych…

A tym, którzy mają podobne doświadczenia, podaję rękę - na szczęście są na tym świecie jeszcze dobrzy ludzie.

2 komentarze :

  1. Na wsi nie jest kolorowo, ale w bloku też nie. Jednym słowe wszędzie dobrze gdzie nas nie ma, ewentualnie wszędzie dobrze byle do najbliższy sąsiada mieć 500 m

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz Aniu rację, odległość powinna wynosić 500m a wysokość płotu 2,5m (betonowego!) ;) ale tutaj gdzie mieszkam to jest coś strasznego...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...