1 2 3 4 5

Obserwatorzy

16 maja 2012

Moje oczko w głowie

Igor - imię jak imię nie każdemu musi się podobać - mi się podoba, a reszta się krzywi, no cóż.. trudno :)więc  tak ma na imię mój pierworodny,  już niedługo (25-3go maja) kończy 5 miesięcy.

 

 W jego niemowlakowym słowniku mamy już kilka słów: ba,be, buuuu no i oczywiście gyyyyy (czyli kupka i siusiu) :D

 

Igorek potrafi przekręcać się z plecków na brzuszek i na odwrót ;) 

Trochę się przeraziłam,  ponieważ próbuje już siadać (Czy nie jest troszkę za mały??) Nie interesuje go już leżenie w wózeczku, tylko noszenie na rączkach (aaaaaaaaaaaaaa!!! O.o) Jest okropnie ciekawski wszystko go interesuje włącznie ze stópkami.


 Teraz jesteśmy na etapie wkładania wszystkiego do buzi włącznie ze stópkami (kochammm :)))

 

Chyba Igorkowi będą wychodziły w najbliższym czasie zęby, ponieważ ślini się jak szalony :P zobaczymy ;) odwiedzimy naszą ulubioną panią doktor i się dowiemy.

 

2 komentarze :

  1. Sliczny chłopczyk i ładne ma imię, pasuje do niego;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Oleńko, nawet Igorek się ucieszył z Twojego komentarza, gdy mu go przeczytałam :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...