1 2 3 4 5

Obserwatorzy

4 czerwca 2012

Joga dla niemowląt :)

Gorszy dzień przysporzył mi powód do rozmyślań nad swym losem, zdecydowanie poprawia mi humor blogowanie i dzielenie się z Wami moimi myślami.

Dzisiaj  o tym, że w zeszłym tygodniu (nie pamiętam kiedy to było dokładnie :P) oglądałam program w TV, to znaczy urywek programu ;), w którym tematem przewodnim była Agresja a panaceum na to była Joga dla niemowląt. Kobieta – instruktorka przy pomocy lalki niemowlaka pokazywała mamom, które siedziały w kółeczku (niczym spotkanie AA ;)) rytmiczne ćwiczenia z dzieckiem wraz ze śpiewaniem. Strasznie mnie to wszystko zainteresowało, zaczęłam więc szperać na temat Jogi dla niemowląt w Internecie.

A tu macie próbkę tego co mnie zafascynowało:


video 

Tutaj mamy inne zestawy ćwiczeń: 


video 

i takie..


video

Sama zaczęłam w taki sposób ćwiczyć z moim Igorkiem, nie dość że podoba mu się śpiewanie, to dodatkowo sprawia mu radość taki rodzaj ćwiczeń. 

Zachęcam do wykonywania ćwiczeń z dzieckiem, ponieważ powodują, że dziecko staje się spokojniejsze, nie ma kolek. Ćwiczenia sprzyjają szybszej przemianie materii a do tego pogłębia się więź z maleństwem.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...