1 2 3 4 5

Obserwatorzy

21 czerwca 2012

MAM i testowanie produktów


W końcu doczekałam się paczuszki od MAM z produktami do testów, przyznaję się,  że to moje pierwsze spotkanie z produktami tej firmy, a słyszałam o niej same dobre rzeczy ;) 

 

Dzięki uprzejmości firmy MAM właśnie dzisiaj otrzymałam paczuszkę a w niej:

MAM Learn To Brush Set,

Zestaw do karmienia,

Buteleczka treningowa Trainer (220ml) 

 

 

Przed nami wielkie testowanie :) 

Wkrótce pojawią się relacje z testów otrzymanych produktów od firmy MAM.

 Serdecznie Zapraszamy ;)




3 komentarze :

  1. Fajne zestawy, testujecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko zestawik jest fajowy, jesteśmy z Igorkiem w trakcie testów - niedługo zamieszczę recenzję ;)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...