1 2 3 4 5

Obserwatorzy

29 czerwca 2012

Testujemy Hipoalergiczny Krem (Sudomax) Flodomax

 

 

Dzięki uprzejmości Pana Michała z zespołu SUDOPHARMA uzyskałam możliwość przetestowania Kremu Sudomax. I jakie są moje spostrzeżenia przeczytacie poniżej, ale na stępie napiszę kilka słów o samym kremie.

Krem SUDOMAX to niezwykle delikatny, hipoalergiczny i antybakteryjny krem ochronny, stworzony z myślą o wyjątkowo delikatnej i "bezbronnej" skórze - skórze małego dziecka. Krem przeznaczony jest przede wszystkim do codziennej pielęgnacji i ochrony skóry w miejscach podrażnionych oraz w tzw. strefie okołopieluszkowej.

Krem SUDOMAX przeznaczony jest dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych.

Dzięki trosce o zachowanie jego hipoalergiczności zapewnia doskonałą ochronę wyjątkowo wrażliwej skórze.

Przeznaczony jest do ochrony przed podrażnieniami występującymi w strefie okołopieluszkowej oraz dla osób mających problemy ze skórą trądzikową. Doskonale się sprawdza przy defektach estetycznych i podrażnieniach skórnych występujących w wyniku ucisku w przypadku długotrwałego przebywania w pozycji leżącej lub przy nietrzymaniu moczu, gdyż składniki zawarte w kremie poprawiają kondycję skóry, regenerują ją i przyśpieszają gojenie w podrażnionych miejscach. Polecany jest przy niewielkich poparzeniach słonecznych oraz drobnych otarciach i skaleczeniach.

Niemniej jednak, producent przestrzega przed zbyt intensywnym i nadmierne jego użytkowaniem, ponieważ zawarty w kremie tlenek cynku oprócz właściwości antybakteryjnych ma za zadanie działać na skórę osuszająco i ściągająca.

SUDOMAX to produkt opracowany ze szczególną troską o delikatną skórę. Chcąc zapewnić jej jeszcze lepszą ochronę i bezpieczeństwo, w produkcie SUDOMAX zrezygnowano z zastosowania niektórych substancji obecnych w innych produktach.

Oprócz tlenku cynku zawiera:

Olej ze słodkich migdałów - żródło nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT) Omega-6 i Omega-9, uczestniczących w regeneracji skóry

Pantenol - dodatkowo wspomagający regenerację oraz posiadający działanie przeciwzapalne

Glicerynę - intensywnie nawilżającą i przeciwdziałającą podrażnieniom

Lanolinę - wygładzającą naskórek, uzupełniającą brakujące składniki oraz chroniącą skórę przed utratą wody

Naturalny olejek lawendowy - działający antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo


Krem ponad to nie zawiera parabenów, PEG-ów, sztucznych kompozycji zapachowych a także alkoholu benzylowego, benzoesanu benzylu i cynamonianu benzylu o właściwościach uczulających, które często są stosowane w kremach dostępnych w sprzedaży.

Przede wszystkim krem ten jest produktem POLSKIM.

Dzięki wysokiej klasy specjalistom uczestniczącym w opracowaniu receptury, produkt SUDOMAX powstał w oparciu o najnowsze osiągnięcia z dziedziny farmacji i kosmetologii, oraz w oparciu o aktualną wiedzę z zakresu różnic w budowie anatomicznej skóry dzieci (szczególnie niemowląt) i dorosłych (a co za tym idzie w metaboliźmie składników kosmetycznych).

Ze względu na większą podatność skóry dziecka na podrażnienia i uszkodzenia mechaniczne oraz większą przepuszczalność dla substancji obcych, krem zawiera szereg składników, których nadrzędnym celem jest ochrona oraz w razie zaistnienia takiej konieczności , również uszczelnienie naturalnej warstwy lipidowej skóry dziecka, stanowiącej barierę chroniącą przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Warstwa ta u dzieci jest słabiej rozwinięta, może być też uszkadzana w wyniku podrażnień mechanicznych lub stosowania nieodpowiednich kosmetyków do pielęgnacji lub mycia.

Dobór surowców do kremu SUDOMAX był wnikliwie analizowany tak, aby zapewnić mu jak najwyższą skuteczność. Zrezygnowano w nim z zastosowania ( występujących niejednokrotnie w produktach dla dzieci) parabenów, PEG-ów, sztucznych kompozycji zapachowych, a także alkoholu benzylowego, benzoesanu benzylu i cynamonianu benzylu oraz innych składników o właściwościach uczulających.

Moje spostrzeżenia:

  • Idealnie wydajny krem o  lekkiej kremowej  konstystencji,  posiada neutralny zapach.

  • Doskonale usuwa podrażnienia, odparzenia skóry a nawet wypryski.

  • Mój synek posiadał uciążliwe, nawracające odparzenie pieluszkowe,  raptem po dwu dniach stosowania, zaczerwienienie zniknęło. 

  • Ja używałam kremu na wypryski - po porodzie i w okresie karmienia, wysypało mnie strasznie przez kilka dni smarowałam punktowo krostki i wygląd mojej cery uległ poprawie - wypryski są znacznie mniejsze.

     

     

 


Jeśli interesuje Was cena takiego cudeńka, można zobaczyć i poczytać różne ciekawe informacje na stronie Producenta Flodomax'u

 

Z czystym sumieniem polecam ten krem - dla małych i dla dużych.


10 komentarzy :

  1. No no może warto wypróbować, taki krem dobrze mieć zawsze w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się że nawet jest lepszy od kremu o podobnej nazwie ;)

      Usuń
  2. Witam! Też testuję SUDOMAX i jestem bardzo zadowolona :)

    Zapraszam na mojego bloga http://ambasadorka-testerka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mentoska musimy stworzyć funclub zadowolonych mamusiek ;)

      Usuń
  3. Także testowałam sudomax,jest super!
    Dzięki za odwiedziny!
    Dodam do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też dodaję ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Stosowałam na pieluszkowe odparzenia u synka. Bardzo dobry!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry, u mnie też się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również podpasował i zostałam jego fanką :) Wspierajmy nasz polski przemysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest wspaniały, o wiele lepszy od sudokremu, który jest grudkowaty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...