1 2 3 4 5

Obserwatorzy

13 czerwca 2012

Testujemy kojący płyn do kąpieli Johnson's Baby Bedtime


Testujemy Johnson’s Baby kojący płyn do kąpieli na dobranoc bedtime – 500ml

Dzięki uprzejmości Johnson’s Baby otrzymaliśmy możliwość przetestowania kojącego płynu do kąpieli na dobranoc – 500ml.


Po kilkunastu dniach stosowania, stwierdzam, że:

·       Nie uczula (bynajmniej mojego szkraba)

·       Płyn bardzo ładnie pachnie, można wyczuć nutę lawendy

·       Skóra po kąpieli jest gładka i miękka

·       Płyn fajnie się pieni - wystarczy wlać tylko kropelkę pod bieżący strumień wody

·       Ma formułę „No more tears”. Czyli nie szczypie w oczy ;) – Potwierdzam

·       Potwierdzam również to, że wspomaga spokojny sen mojego dziecka

·       Idealnie się sprawdza z połączeniu z oliwką lub balsamem bedtime na dobranoc

(ja posiadam i oliwkę i balsam - stosuję na zmianę)

·       Płyn nie zawiera mydła

·       Minus – trzeba spłukać, ale my nie spłukiwaliśmy - uczulenia nie było

 

Linia produktów Johnson’s Baby Bedtime do wieczornej pielęgnacji wzbogacona jest opatentowanym kompleksem Natural Calm, która pomaga dziecku się odprężyć i wyciszyć podczas kąpieli i masażu. Natura Calm jest kombinacją uspokajających aromatów. Ważne jest, aby przestrzegać codziennych rytuałów, czyli codziennie i o tej samej godzinie kąpać dziecko, po kąpieli wykonać lekki masaż, posiłek i spaciu ;)

 

Oto skład produktu:


2 komentarze :

  1. Nie miałam pojęcia że jest taka woda dla niemowląt, trzeba spróbować;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola woda jest super! Jeśli masz w domu twardą wodę to radzę zastąpić tą ;) Podaje mojemu Igorowi taką prosto z butli i mieszam z kaszką - brzuszek mniej boli ;)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...