1 2 3 4 5

Obserwatorzy

25 czerwca 2012

Testy MAM - Zestaw do karmienia Feeding Set


Po kilku dniach testowania muszę Wam kochani powiedzieć, że MAM się postarał. Jak widać na poniższym zdjęciu zestaw jest szczelnie zapakowany w bezbarwne opakowanie, dodatkowo z tyłu zamieszczona jest instrukcja. 







Zestaw do karmienia idealnie sprawdza się w czasie wprowadzania nowych pokarmów do diety dziecka. Ciekawie wykonana z jedwabistego silikonu miseczka o charakterystycznym designie zaspokaja najwyższe wymagania rodziców. Należy tutaj zaznaczyć, iż zestaw wolny jest od BEPA!

 

 

Zestaw Feeding składa się z dwóch części:


  • Miska Feeding bowl. Można ją łatwo trzymać jedną ręką  za poręczny uchwyt, podczas gdy druga jest wolna i służy do karmienia. Posiada dwie komory, gdzie do jednej można włożyć różne rodzaje posiłków. Jest praktyczna, nawet do używania poza domem, gdyż posiada praktyczne zamknięcie - pokarm nie wylewa się gdy miseczka gwałtownie zmieni położenie. Ponadto można ją myć w zmywarce do 65 °C (wieczko nie nadaje się do mycia w zmywarce).

  • Praktyczna łyżka Soft Spoon z czujnikiem ciepła. Zasada działania jest prosta: jeżeli pokarm jest za ciepły, łyżka zmienia kolor z granatowego na biały. Łyżka jest lubiana przez dzieci ze względu na swoją miękkość i lekkość.

  • Cały zestaw został pod każdym względem testowany przez mojego syna. Intensywne przeprowadzane przez Igora testy zderzeniowe przeszły pozytywnie ;) Przy kontakcie miski z podłogą - nie pękła ;) Łyżka też jest cała.

     

     





Zestawy do karmienia dostępne są ponadto w kolorze różowym i niebieskim,

więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

 

Gorąco polecam i zachęcam do wypróbowania! ;)

Pamiętajcie - Fani na Facebooku mają o 20% taniej!






2 komentarze :

  1. Miseczka jest super, sama bym taką chciała dla mojej córy;-)
    Gdzie się można zgłosić żeby testować takie wspaniałości? ;-)
    Juz jestem fanem MAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko na stronie MAM http://sklep.mambaby.pl/

      Usuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...