1 2 3 4 5

Obserwatorzy

25 lipca 2012

Testujemy wodę źródlaną "Mama i Ja"






Dzięki uprzejmości Pani Nataszy otrzymałam możliwość przetestowania wody źródlanej Mama i ja firmy WOSANA, która zajmuje się produkcją soków, napojów i wód mineralnych.

 

Wodę „Mama i ja” widziałam wcześniej będąc w ciąży w TESCO, ale jakoś nie było okazji jej wypróbować, a ponad to nie wiedziałam, że jest to produkt skierowany dla kobiet ciężarnych, młodych mam, czy dla dzieci… Reklam tej wody przyznam, że nie widziałam w TV, a szkoda, ponieważ woda jest smaczna i zawiera znacznie mniej składników mineralnych niż zwykłe wody butelkowe. Co ważne jest w diecie kobiet w ciąży, aby nie obciążać nerek.

 

W ramach testów otrzymałam paczkę wody w opakowaniach 0,5L  z zamknięciem typu sportcup i 0,5L oraz 1,5L zamknięciem tradycyjnym.  Od razu rzuciła mi się w oczy etykieta butelki z twarzą niemowlaka. Po skosztowaniu wody stwierdzam, że smak jest niespotykany, delikatny, całkiem inny niż smak zwykłej wody. Spowodowane jest to niską zawartością sodu oraz zmniejszonym stopniem mineralizacji. Jak zapewnia producent – stanowi idealną bazę do przygotowania napojów i posiłków dla niemowląt już od pierwszych dni życia, tak i ja skorzystałam z tej informacji i wodę stosowałam jako bazę do kaszek dla mojego Igora. Jego bóle brzuszka zniknęły. Uważam, że spowodowane były twardą wodą, która płynie w moim kranie. Dlatego polecam i zachęcam do zastąpienia kranowej wody wodą butelkowaną o niskiej zawartości składników mineralnych. 

 



 

Ponad to Woda źródlana Mama i ja posiada pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka, została także wyróżniona licznymi nagrodami. Jej jakość potwierdza najwyższa ocena w teście wód źródlanych i mineralnych, przeprowadzonym przez Fundację Pro-Test na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Spośród 15 testowanych produktów woda Mama i ja dostała jedną z dwóch najwyższych ocen.

„Akredytowane laboratorium poddało szczegółowym badaniom wybrane w super- i hipermarketach wody w półtoralitrowych opakowaniach. Wyboru dokonano na podstawie popularności danej marki oraz intensywności jej reklamowania. Badanie obejmowało ocenę oznakowania etykiety, sprawdzenie, czy skład zgadza się z deklaracją na etykiecie, oraz weryfikację czystości wody, czyli analizę wskaźników fizykochemicznych, zawartości substancji niepożądanych i toksycznych, zawartości ozonu oraz jakości mikrobiologicznej. Ostatnim czynnikiem była jakość sensoryczna, czyli smak, zapach, wygląd i konsystencja wody. Wszystkie te elementy pozwoliły określić, która z badanych wód w najwyższym stopniu spełnia wymagania i może być polecana zarówno dorosłym, jak i dzieciom.
 Jednym z dwóch produktów, które otrzymały najlepsze oceny, okazała się woda dla dzieci Mama i ja, która uzyskała pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka oraz prestiżowe nagrody i wyróżnienia przyznawane przez redakcje pism dla rodziców. Woda czerpana jest z głębokości 170 metrów, ze źródła znajdującego się na obszarze Słowińskiego Parku Narodowego, a dzięki naturalnej izolacji od zewnętrznych czynników zanieczyszczających zachowuje nieskazitelną czystość pod względem fizykochemicznym i mikrobiologicznym.
 Dbałość o małego konsumenta powoduje, że producenci Mama i ja przykładają szczególną wagę do jakości wody. Cieszy fakt, że dostrzegają to także niezależne instytucje badawcze. Więcej informacji na temat badania oraz jego wyników znajduje się na stronie FundacjiPro-Test.”

W związku z powyższym zachęcam przyszłe mamusie i te, które cieszą się obecnością swojego maleństwa u boku, aby piły odpowiednią ilość wody, gdyż jest to szczególny okres i powinnyśmy dbać o właściwe – zdrowe odżywianie. Nasze nawyki picia wody przejmie nasze potomstwo a woda Mama i ja będzie nas w tym dzielnie wspierać.

 

Tutaj znajdziecie listę sklepów w swoim województwie, w których można nabyć wodę Mama i ja oraz wiele przydatnych informacji o dopajaniu niemowląt i dzieci.

 

Polecam Wam również profil na Facebooku  Mama i ja.

 

 

2 komentarze :

  1. Czesto kupuję tę wode;) jest o.k!:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam przyjemności pić tej wody...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...