1 2 3 4 5

Obserwatorzy

4 lipca 2012

Testy MAM - Butelka treningowa Trainer (220ml)


MAM Trainer to idealne połączenie funkcjonalności i wzornictwa. Szeroka szyjka butelki umożliwia łatwe napełnianie i utrzymanie jej czystości. Jej zaletą są małe uchwyty zaprojektowane i wykonane w taki sposób, że pasują do malutkich rączek dziecka, dlatego są tak wyjątkowo wygodne do trzymania.

 

 



  • Wielkość: 220 ml

  • Z miękkim ustnikiem ułatwiającym przejście z karmienia piersią lub butelką na kubek

  • Niekapiąca 

  • Łatwa do trzymania, idealna do używania poza domem

 

Moje spostrzeżenia:

    • Super design – modne w tym sezonie motyw sów ;)

    • Butelka posiada miękki ustnik z podłużnymi wypustkami, które  masują dziąsełka – idealne rozwiązanie dla dzieci zaczynających ząbkować

    • Dodatkowo zatyczka butelki posiada praktyczną miarkę

    • Butelka jest prosta w użyciu, ale należy pamiętać, aby dokładnie połączyć wszystkie elementy butelki, żeby płyn nie wyciekał – Przy łączeniu elementów powinniśmy usłyszeć „klik” ;)

    • Wykonana jest z jedwabistego sylikonu – nie zawiera BPA!

     

    Początkowo mój Igor nie wiedział jak posługiwać się kubeczkiem, mieliśmy wielki ubaw, ponieważ mały od razu umieścił ustnik w buźce, zamiast pić gryzł go a przesuwające się po nim dziąsełka wydawały  śmieszny odgłos  ;) 

    Podawałam mu wtedy picie w poręcznej zatyczce kubeczka, która posiada praktyczną miarkę. Później dałam mu możliwość picia samemu, ale nie dał rady. Dopiero po kilku dniach prób odkrył, że ustnik należy przycisnąć dziąsłami i wtedy wyleci płyn ;) Kilka dni później już sam przechylał się razem z butlą do tyłu i ssał ustnik.

    Kubeczek zyskał u nas w domu wielkie uznanie, bardzo go polubiłam i również przypadł do gustu mojemu Igorkowi ;) 

    Kubek uczestniczy mu we wszystkim: w zabawie „Igorek rzuca, mama podnoś”, w kąpieli, w spaniu ;)  

     

     

     

    Jeśli mam być szczera, kubek jest super, lecz ma mała wadę - gumowy ustnik z zewnątrz barwi się kolorem napoju,który jest pity przez dziecko.  W naszym przypadku kolorem marchewki. Być może po dłuższym wygotowaniu zabrudzenie zniknie, ja bynajmniej nie mogę go już doczyścić.

     

    Kubeczki niekapki dostępne są ponadto w kolorze różowym i zielonym, więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

     

    Podsumowując, szczerze polecam ten produkt, zachęcam do wypróbowania!

     

    Pamiętajcie o promocji – fani MAM na Facebooku, dostają 20% rabatu na zakupy online.

     

     

     

    14 komentarzy :

    1. Nie zniknie u nas został nieciekawy kolor po marchewce :(

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Tak myślałam, no to mamy teraz wyzwanie dla producentów - produkcja niebrudzących się ustników :P

        Usuń
    2. jeszcze się taki producent nie znalazł, a wiem coś o tym, bo szukam ostatnie pięć lat ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Zwykłe, najtańsze, plastikowe, elementy w moim przypadku były ok ;) nie brudziły się aż tak

        Usuń
    3. Ja nie uzywałam akurat tego, ale ogólnie kolor po marchewce niestety nie znika:/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. I to mnie trapi najbardziej... Bo Młody wyjdzie do towarzystwa piskownicowego z kubeczkiem, ustnik pomarańczowy, a potem babki na osiedlu powiedzą że jestem brudas :P

        Usuń
    4. Buteleczka fajnie się prezentuje, ja również w niedalekiej przyszłości będę testować produkty MAM i już żałuję że nie bedzie butelki;-)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Zdradź nam Olu, co ciekawego dostaniesz do testów ;)

        Usuń
    5. Marchewka to chyba wszystko farnuje. :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Zgadzam się...eh ta piekielna marchewka...już tyle rzeczy nie mogę doprać z marchwi...

        Usuń
    6. Słodkie maleństwo. Oczywiście obserwuje.

      kosmetykoholizm.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękujemy bardzo i też obserwujemy :)

        Usuń
    7. Też mamy ten kubek, tylko różowy i mała bardzo lubi z niego pić.
      Nasz ustnik nie zmienił koloru, ale to dlatego, że małą pije głównie wodę.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mój Igor też lubi ten kubeczek, ale nie umiem przyzwyczaić go do picia wody...tylko soczki mu smakują ;)

        Usuń

    Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
    Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
    Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...