1 2 3 4 5

Obserwatorzy

10 lipca 2012

Testy MAM – Zestaw szczoteczek edukacyjnych do mycia zębów


Zestaw MAM Learn To Brush Set składa się z dwóch szczoteczek, dłuższej Training Brush oraz krótszej First Brush.  Rączka Brauning Brush umożliwia trzymanie szczoteczki przez rodzica i dziecko, przez co dziecko otrzymuje optymalne wsparcie przy nauce pierwszych ruchów mycia ząbków. Krótsza szczoteczka zaś pozwala na samodzielne naśladowanie ruchów dorosłych przy szczotkowaniu zębów, idealnie pasuje do malutkich rączek dziecka.

 



 

Dodatkowo w zestawie dołączona jest okrągła osłonka, która zabezpiecza  i zachowuje bezpieczną odległość główki szczoteczki od gardła dziecka.  Za to ogromy plus ;)

 

 

 

Osłonkę zabezpieczjącą umieszcza się tak jak na zdjęciach, jednak ja uważam że powinna być możliwość zamocowania jej bliżej główki szczoteczki. Tak jak widać na zdjęciu poniżej. Nie da się tego zrobić, osłonka ma za dużą średnicę mocowania i spada. 


 

Obie szczoteczki posiadają miękkie i elastyczne włókna na okrągłej główce oraz ergonomiczne rączki, pokryte gumowym tworzywem, powodując, że nie wyślizguje się ona dziecku z ręki  i jest trzymana prosto.

 

 

Moje spostrzeżenia:

·       Szczoteczka idealnie dopasowuje się do dłoni dziecka, dzięki niebanalnemu kształtu

·       Dłuższa szczoteczka Training Brush posiada na swym końcu  szczególny element (nazwaliśmy go „kuleczka”), który służy dziecku do „drapania” swędzących dziąsełek

·       Obie szczoteczki są wolne od BPA

·       Są starannie wykonane a ponadto mają ciekawy design, który zaciekawi każdego małego odkrywcę ;)

·       Szczoteczka treningowa zapewnia idealną higienę pierwszych zębów. Krótkie, zaokrąglone włosie oraz mała, okrągła główna pasują idealnie do buzi dziecka.

·       Łatwo ją utrzymać w czystości

 

Zęby niemowlęcia należy myć raz, a małego dziecka dwa razy dziennie przy użyciu neutralnej w smaku pasty do zębów (o zawartość fluorku 500ppm).
Szczoteczki MAM ułatwiają odmierzenie prawidłowej ilości pasty: wystarczy ją nałożyć na różową część włosia główki szczoteczki.



Mój Igor na ten moment nie posiada ząbków, lecz po posiłkach staram się czyścić jego dziąsełka, przyzwyczajam go i uczę tym samym, że po posiłkach trzeba szczotkować jamę ustną. 

 


Gdy Igor ujrzał po raz pierwszy zestaw do szczotkowania bardzo był ciekawy „co to takiego”? i standartowo opakowanie ze szczoteczkami znalazło się w jego buzi ;) Chciałam sprawdzić jego reakcję na samą szczoteczkę, wyjęłam z opakowania dłuższą Training Brush i oczywiście założyłam na szyjkę szczoteczki osłonkę, ponieważ podejrzewałam że w momencie znajdzie się w jego gardle ;) 

 

 

Igorek – niczym głodny ptaszek „rozdziawił” buźkę i czekał aż przysunę mu ją do ust, następnie okrężnymi ruchami masowałam włosiem jego dziąsełka. Uśmiechał się, czyli mu podpasowało i podejrzewam że i troszkę łaskotało ;) Codziennie używamy szczoteczki Training Brush – First Brush czeka aż Igorek podrośnie.Jak widać na zdjęciach próbował również szczotkować sam ;)







Podsumowując, Igor bardzo lubi nową zieloną szczoteczkę, a moim skromnym zdaniem Szczoteczki Training Brush i First Brush to praktyczny zestaw gwarantujący zdrowe zęby!  







Gorąco polecam taki zestawik dla początkujących czyścioszków :) 

Więcej informacji na temat samych szczoteczek oraz pielęgnacji ząbków maluszków przeczytacie na stronie MAM.

Chciałam dodać, iż szczoteczki ponadto dostępne są w kolorze niebieskim i różowym, możecie je zobaczyć tutaj









Było nam niezmiernie miło testować produkty firmy MAM i chcielibyśmy z tego miejsca podziękować Wam za wspólną przygodę :)

4 komentarze :

  1. U nas też testy tego zestawu. Choć moja córcia już dużo większa od twojego Cudnego Szkraba.
    Zapraszam też na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miraga czekam na Twoją opinię szczoteczek, ciekawa jestem jak to u Was wygląda ;)

      Usuń
  2. To bardzo fajnie, że już przyzwyczajasz synka do szczoteczki, przynajmniej później nie będzie problemu z myciem ząbków :)
    Nasza Tusia ma już 5 ząbków i jakoś niechętnie daje sobie szczotkować ząbki, a też mamy szczoteczkę MAM :)

    Ps. Piękne oczęta Igor ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptysiu mam nadzieję, że będzie chciał myć ząbki tak ochoczo jak teraz ;) Martwię się że będzie tak jak u Ciebie.

      Dziękujemy za miłe słowa :)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...