1 2 3 4 5

Obserwatorzy

22 sierpnia 2012

Testujemy kosmetyki Palmolive Ayurituel Joyous




Całkiem niedawno udało mi się wygrać bardzo atrakcyjną nagrodę w Konkursie  „Palmolive Memo” na Facebooku organizowanym przez Super-Pharm. Szczerze? Nie liczyłam na wygraną, nie spodziewałabym się, że uda mi się wygrać, gdyż byli lepsi ode mnie…

Byłam zaskoczona gdy kurier przyniósł torbę wypchaną po brzegi kosmetykami Palmolive… skakałam z radości niczym mały kundelek na widok swojego pana… :)))

 

Oto co otrzymałam:

 

Torba firmy TITAN wypełniona żelem pod prysznic, płynem do kąpieli, mydłem w płynie Palmolive Ayurituel Joyous z ekstraktami morwy indyjskiej i kwiatu lotosu oraz antyperspirant Lady Speed Stick.

 

Przeczytałam etykietę „Palmolive Ajurit cośtam…” i od razu musiałam sprawdzić zapach… pobiegłam do łazienki nalałam pół wanny wody i dodałam kapkę płynu do kąpieli.

 

 

 

Skład produktu: 


 

 

Od razu w moje nozdrza uderzył świeży i delikatny zapach kwiatów zmieszany z owocową nutą… przyznam, że mnie odprężył – w myślach przeniosłam się do SPA i naszła mnie myśl: „co to do cholery jest morwa indyjska?” Nie myślcie, że od razu wyskoczyłam z wanny i pobiegłam szukać w necie… Oj nie…To był mój czas – Igor bawił się z mężem, a ja korzystałam i medytowałam….

 

 

 

„Morwa indyjska (Morinda citrifolia) nazywana także Noni to roślina pochodząca z rodziny marzanowatych. Morwa indyjska naturalnie występuje na terenach rozciągających się od Indonezji aż do Australii. Bardzo często stosowana jest jako roślina lecznicza. Ze względu na przystosowanie się do trudnych warunków, Morwa indyjska nadaje się do uprawy w każdym możliwym miejscu. Owoce Morwy indyjskiej mają charakterystyczny wygląd – są wielkości średniego kurzego jaja i w zależności od stopnia dojrzałości mają biały lub lekko żółtawy kolor. Owoce Morwy doceniamy także ze względu na zawarte w nich cenne składniki – węglowodany, błonnik, białko, liczne witaminy i minerały. Jasnożółty soczysty miąższ Morwy, w którym znajdują czerwone nasiona o podłużnym kształcie, bogaty jest w liczne składniki odżywcze.

Morwa indyjska ma działanie przeciwzapalne i przeciwbólowe, dawniej była nazywana też aspiryną starożytności. Pamiętajmy jednak, że efekty kuracji Morwą nie są w żaden sposób potwierdzone naukowo, dlatego należy uważać przy zakupie jakichkolwiek preparatów wykonanych z Morwy indyjskiej.”

Wygląda tak:

 


Szczerze polecam kosmetyki z serii Palmolive Ayurituel.

·       Pięknie pachnie,

·       Mnie nie uczuliły,

·       Ekstrakt z morwy indyjskiej i lotosu ma działanie nawilżające,

·       Efekt: piękna i miękka skóra

 

W sprzedaży dostępny jest również pomarańczowy Palmolive Ayurituel Energy na witalność oraz zielony Palmolive Ayurituel Tranquility – na spokój. Na stonie Palmolive możecie znaleźć więcej informacji na ich temat.

 

A ja oceniam ten produkt 9/10.

 

 

Dlaczego 9? Ze względu na opakowanie – cały czas płyn się wylewa przy zamkniętym wieczku.

 

Z torby jestem szczególnie zadowolona, posiada wiele przegródek, lusterko, a poza tym jest niezwykle pojemna. Zobaczcie sami.

 

 

Jak podobają się Wam moje nagrody? 

Mieliście okazję wypróbować Palmolive Ayurituel?

Co sądzicie o tych kosmetykach?

 

 


5 komentarzy :

  1. Gratuluję wygranej;) Naprawdę fajna nagroda:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam Palmolive Ayurituel do testowania od Streetcom. Bardzo mi się podobały zapachy (miałam dwa różne). Wielki plus za jakość pompki w mydle, mogliby taką samą dać do żelu :-) Jestem zdecydowanie na tak, jak widzę w sklepie promocję to kupuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna niespodzianka!
    Miałam okazję wypróbować żel do kąpieli z tej serii, ale zielony. Świetnie pachniał, dobrze się pienił. Na pewno wypróbuję również inne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię kosmetyki Palmolive, fajna wygrana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...