1 2 3 4 5

Obserwatorzy

1 sierpnia 2012

Testujemy produkty firmy SYS


 

Zupa cebulowa i krupnik firmy SYS

 

Dzięki uprzejmości firmy SYS uzyskałam możliwość spróbowania produktów tej firmy. Przyznam szczerze, że wcześniej nie miałam do czynienia z tą marką a jestem naprawdę mile zaskoczona. Na wstępie trochę historii ;) firma powstała w 1990 roku i od tego czasu zajmuje się uprawą i suszeniem warzyw oraz ich przetwarzaniem bez dodatków chemicznych, konserwantów oraz barwników.

W 2004r. firma stworzyła dwie linie gotowych dań:  Zupy Babci Zosi i Dania Babci Zosi, zaś w 2011r. linia Dania Babci Zosi została gruntownie zmodernizowana. Pojawiła się w nowych opakowaniach, ulepszone zostały receptury i składniki.

SYS posiada certyfikat ZŻa czyli jest to „Znak Żywność Atestowana przyznawany jest przez Polskie Towarzystwo Zdrowego Życia i Żywności dla wysokowartościowych produktów spożywczych, spełniających odpowiednie wymogi technologiczne, surowcowe i jakościowe.” Dodatkowo w 2008r otrzymali złoty medal „My Eco Life”

Jak napisałam wcześniej dania firmy SYS charakteryzują się tym, że nie posiadają w swoim składzie chemii, lecz same naturalne składniki. Tutaj można obejrzeć cały asortyment firmy SYS. 

 

Przypuszczam, że powyższe produkty są niesamowicie smaczne, nie miałam okazji jeszcze posmakować ich, lecz w najbliższym czasie na pewno to zrobię ;) 

 

Moja rodzina miała okazję skosztować zupy cebulowej oraz krupniku.

 

 

Sposób w jaki przygotowałam zupę cebulową przedstawiam poniżej:

1.      Zawartość obu torebek (w pierwszej znajdowały się przyprawy, w drugiej zaś suszona cebulka) wsypałam do 1litra zimnej wody i wymieszałam

2.     Do przygotowanego wcześniej wywaru z udka kurczaka i warzyw (ziemniaczki, marchewka i przyprawy: ziele angielskie, listek laurowy) dodałam zaczyn zupy cebulowej.

3.     Całość gotowałam przez ok. 20 min.

4.     Na koniec udekorowałam pietruszką oraz dodałam starty ser, można dodatkowo dodać śmietankę 30% oraz grzanki

 


 

Zupa była smaczna i pożywna, co mnie zaskoczyło, bo to przecież zupa instant (tylko ja ją trochę zmodyfikowałam). Co najważniejsze nie jest naszprycowana chemią i mogą bez obaw jeść ją dzieci. 

 

Mówi o tym skład produktu gdzie: cebula suszona (min. 35%), bułka pszenna tarta (mąka pszenna, sól drożdże, cukier, tłuszcz roślinny), sól, cebula prażona (cebula olej roślinny), warzywa suszone (pasternak, seler, czosnek, natka piertuszki), ekstrakt drożdżowy, pieprz czarny, kminek, tymianek. 

 

Proponowałabym producentowi użyć innej odmiany cebuli, gdyż moim zdaniem ta w składnie zupy jest ciut za ostra ;) 

 

Dodatkowo otrzymaliśmy do smakowania krupniczek, który przygotowałam według rady na opakowaniu na skrzydełkach – po prostu pychota! :)

 

 

Szczerze polecam wszystkim smakoszom produkty firmy SYS, każdy z pewnością znajdzie swoje ulubione danie. Ja zrobiłam już zapasy zupek, moim łakomczuszkom posmakowało :)

 

Zapraszam Was serdecznie na funpage’a na Facebooku oraz na stronę internetową marki SYS, gdzie możecie zamówić, sprawdzić cenę oraz dostępność produktów.

 

1 komentarz :

  1. Miłego testowania, o ile do krupniku zawsze podchodzę z rezerwa to zupa cebulowa wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...