1 2 3 4 5

Obserwatorzy

29 września 2012

Przegląd Chusteczek dla niemowląt


 

Chusteczki Cleanic Kindii dzidziuś

 

W sprzedaży dostępne są trzy rodzaje chusteczek   

  • Kindii dzidziuś Baby Sensitive do skóry wymagającej szczególnej troski,

  • Kindii dzidziuś Skin Balance do zdrowej skóry, 

  •  Kindii dzidziuś Special Care dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii

Chusteczki pięknie pachną, nie zawierają alkoholu, wykonane są na bazie wody. Mojego syna  nie uczulały, idealnie doczyszczają, nie powodują odparzeń. Zdecydowanie to mój faworyt chusteczkowy.  Odpowiednio nawilżają, nie odparzają  skóry malucha. Nadają sie do delikatnej skóry noworodków. Częste otwieranie i zamykanie opakowania nie powoduje wysychania chusteczek :)

Z całego serca i szczerze polecam chusteczki Cleanic Kindii Dzidziuś


Cena za opakowanie (72szt.): ok. 5zł


Moja ocena: 5+/5


 

Chusteczki dla niemowląt Bambino

 

Chusteczki dla niemowląt Bambino są ok, jak dla mnie rewelacji nie ma a bardzo sobie cenię tą markę.

Sama chusteczka ma inną od wszystkich strukturę materiału. Wydaję mi się, że jest za szorstka..Jak dla mnie średnio nasączona środkiem nawilżającym i uważam, że szybko wysychają. Uwielbiam zapach tych chusteczek :)


Cena za opakowanie (63 szt.): ok. 6zł


Moja ocena: 4+/5



 

Chusteczki dla niemowląt Johnson's baby

 

Nowość na naszym rynku. Chusteczki Johnson's Baby mnie nie zawiodły. Idealnie nawilżone, ładnie pachną, skóra dziecka nie jest odparzona. Chusteczki szybko nie wysychają dzięki szczelnemu zamknięciu. Jak dla mnie są super. Minus to cena - są drogie.


Cena za opakowanie: ok 9zł


Moja ocena: 4/5



Chusteczki Gaga Premium Sensitive z pantenolem i rumiankiem.

 

Używałam tych chusteczek kawał czasu, aż (w końcu) się skończyły.

Cóż mogę o nich powiedzieć, chusteczka jest gruba - za to plus i na tym plusie się zakończy. Po przetarciu powierzchni ciała pozostawia na skórze klejącą maź...Jak już wspominałam we wcześniejszych postach, lubię czytać etykiety, a tutaj skład jest ciekawy: wszystkie chemiczne nazwy miałam na chemii, ale w oczy rzucił mi się CASTROL OIL, ale spokojnie - to podobno olejek rycynowy...Ogólnie nie powodowały alergii, ale zapach można porównać do hmmm środków do czyszczenia tapicerki samochodowej. Idealnie się sprawdza do czyszczenia obuwia jak i również do elementów samochodowych - idealnie natłuszcza!! ;)

 

Cena za sztukę (72szt.) takiego "cuda" to aż 4,90 zł.

 

Nie polecam ich używania do pupci noworodków...Mój Igorek miał po nich odparzenia.


Moja ocena: 2/5



 

Chusteczki pielęgnacyjne Pampers z aloesem


Chusteczki Pampers z aloesem mojemu Igorkowi nie podpasowały. Według mnie kleją się od nadmiaru substancji nawilżającej (być może to wina aloesu?), w sumie to plus, ponieważ tak szybko nie wysychały. U mojego Igora powodowały odparzenia. A poza tym na opakowaniu było napisane "bez alkoholu" a w składzie czytam: "Benzyl alcohol" a sybstancja ta wg wizaż.pl jest to "Pochodzenia chemicznego syntetyczny alkohol otrzymywany z ropy naftowej lub smoły węglowej. Najprostszy alkohol aromatyczny, występujący w postaci bezbarwnej, przejrzystej, oleistej cieczy, słabo rozpuszczalnej w wodzie. Substancja o lekko słodkawym, delikatnym, migdałowym zapachu. Składnik stosowany najczęściej jako rozpuszczalnik lub zmywacz do farb i lakierów, jego estry używane są w perfumerii do kompozycji zapachowych.

Środek o działaniu lekko znieczulającym, w wysokich dawkach może podrażniać skórę"... Używam ich tylko do czyszczenia obuwia.


Cena za opakowanie(64szt.): ok. 7zł


Moja ocena: 3/5


 

Chusteczki Dada Premium Sensitive z panthenolem i rumiankiem

No cóż, chusteczki Dada jak dla mnie są takie same jak chusteczki "Gaga".

Uważam, iż lepiej poczekać na promocję i kupić inne ;)


Cena za opakowanie (72szt.): ok 5,50zł


Moja ocena: 2/5


A Wy moi drodzy macie swoje typy chusteczek?

Może macie inne godne polecenia?

Czekam na Wasze opinie.

4 komentarze :

  1. Jak na razie u nas wygrywa Dada z Biedry,te z Cleanic troche za mocno pachną, mi przypadły jeszcze do gustu te z Huggies ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm z Huggies jeszcze nie próbowałam, każdemu dzieciaczkowi co innego pasuje - wychodzę z takiego założenia ;)

      Usuń
  2. Hej, fajny przegląd, może warto go uaktualnić lub zrobić nowy, na rynku pojawiło się sporo nowości, np. ostatnio wpadły mi w oczy ulepszone chusteczki Kindii w nowym opakowaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...