1 2 3 4 5

Obserwatorzy

26 września 2012

Testujemy Przyprawy VISANA

Na wstępie chciałabym przeprosić za małe zaniedbanie z mojej strony z pisaniem postów w tym miesiącu, ale nawał obowiązków i do tego " tupot małych stóp (mojemu Igorowi śpieszno do chodzenia)" zabrał mi cały wolny czas, który poświęcałam na moje hobby, czyli blogowanie...


Koniec narzekania ;) zabieram się do pisania - mam tyle zaległości, a zapowiadają się ciekawe recenzje...

 



Jakiś czas temu zamówiłam zestaw próbek przypraw VISANA "To i Owo Dla Zdrowia" i powiem Wam szczerze jestem mile zaskoczona nie tylko smakiem, ale również składem tego produktu, gdyż nie zawierają konserwantów i produkowane są z naturalnych surowców ziołowo - roślinnych :) Do tego są smaczne - całkiem inne niż te, które próbowałam do tej pory i cieszą przepięknym aromatem ziół...


 Jeśli nie wierzycie przekonajcie się sami! Wystarczy złożyć zamówienie na stronie to i owo DLA ZDROWIA


Poniżej jedna z zestawu Przyprawa Włoska, która zagościła w mojej pomidorówce, nadając jej "charakterku" :)


Opis producenta.

"Naszym najbardziej znanym wyrobem jest Przyprawa Włoska.

Jej niepowtarzalny smak i aromat pobudza kulinarną wyobraźnie mistrzów sztuki kucharskiej. Dodaje też fantazji każdej codziennej potrawie. "


Przyprawa Włoska czuje się świetnie na białym serze, jajku, zapiekance, pizzy, spaghetti, w każdej zupie, mięsie i sałatce.

Jest po prostu uniwersalna.




 


 




 A oto nasza "królowa" przypraw... :)  Myślę, że do innych potraw w zupełności by wystarczyła, by zachwycić wszystkich domowników jedynym w sobie smakiem i aromatem...


Skład Przyprawy Włoskiej  to efekt benedyktyńskiej cierpliwości i sumiennej pracy wybitnych znawców ziół. Twórcy receptury w dziesiątkach prób dobierali proporcje i składniki. Jej twórcami są krakowscy znawcy ziół: Zofia Meisenhalter i Leszek Starak.


Przyprawa Włoska ze względu na swój skład, jest też produktem o dużych walorach zdrowotnych. Można ją wiec rekomendować każdemu, zarówno wymagającemu smakoszowi jak i konsumentowi dbającemu zwłaszcza o dobrą kondycję własnego organizmu.






Brakowało mi jednego elementu - brak składu produktu, dopiero na stronie producenta doczytałam tę infromację.


"Przyprawa Włoska produkowana teraz przez PPUH "PiK" z Olkusza składa się z ziół i warzyw pochodzących z czystych ekologicznie terenów Polski. Tajemnica smaku przyprawy kryje się w doborze składników i ich proporcji. Dominuje wśród nich czosnek dyskretnie skrywany pod czarnuszką. Kompozycję uzupełniają : susz cebulowy, majeranek, pieprz turecki, kozieradka i cząber z lubczykiem.

Wszystko to razem tworzy idealnie dobrany zestaw, aromatyczną gamę, która z każdej potrawy może uczynić, kulinarne arcydzieło."




 Szczerze polecam i zachęcam Was do wypróbowania. Jeśli jesteście "smakoszami" tak jak ja i lubicie wyrazisty smak to ta przyprawa jest idealna dla Was.


Więcej info oraz zamówienia możecie składać na stronie producenta to i owo DLA ZDROWIA


A może mieliście już okazję próbować przyprawy VISANA? 

Czekam na Wasze opinie :)

 

4 komentarze :

  1. Ja chyba miałam coś z tych przypraw. Fajna recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znana marka, troszkę zapomniana, warto ją przypomnieć by jeść smacznie i zdrowo. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Używam przypraw VISANA. Moje ulubione to przyprawa włoska i przyprawa do chleba z masłem. Polecam.
    zosik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...