1 2 3 4 5

Obserwatorzy

1 października 2012

Nowa współpraca i zapowiedzi

Jesienne popołudnie, Igorek śpi a ja popijam kawkę i chwalę się Wam moją nową współpracą, oto co dostarczył mi dzisiaj kurier... Kto zgadnie z kim nawiązałam współpracę i co jest w środku?



 

A to pozostałe nagrody, które dzisiaj dostarczyła mi listonoszka. 

 

 


Nagrodę w konkursie na kobietapisze.pl


 

A to upominek od Bioaron'u  za mój autorski wiersz pt. "Bioaron naturalny jak...", który możecie przeczytać na fanpage Bioaron'u na Facebooku  tutaj.


Zabieram się do pisania recenzji, bo trochę zaległości się porobiło... :)

 

3 komentarze :

  1. No no no, gratuluję nowej współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tak kreatywnych ludzi, super wiersz :)
    Anusiu, co do lakieru z Avonu, faktycznie nie jest to mistrzostwo świata, ale ja w idealnym stanie miewam go 3-4 dni, po nałożeniu oczywiście mojego nabłyszczaczo-utwardzacza, faktem jest, że inne lakiery miewam z nim spokojnie 5-6 dni, a w domu robię wszystko, wiesz jak to jest, zmywanie, gotowanie, itd
    całuski
    a swoją drogą chyba powinnyśmy się obserwować, ja już to robię z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...