1 2 3 4 5

Obserwatorzy

20 października 2012

SYS ponownie w moim garnuszku ;)

 

W konkursie organizowanym na fanpage'u SYS na Facebooku udało mi się wygrać smaczną niespodziankę.

W ramach nagrody otrzymałam 2 smaczne dania - Żurek oraz Ryż z jabłkami i rodzynkami. 

Dania firmy SYS znane są z tego, że w składniki są tylko naturalne a do tego są proste w przygotowaniu oraz niezwykle smaczne.

 

 

Składniki:

warzywa suszone 45% (ziemniak, marchew, cebula, czosnek), mąka żytnia (min. 12%), mleko w proszku, kwas mlekowy (kwas), sól, ekstrakt drożdżowy, majeranek, ziele angielskie, pieprz czarny.

 

 

 

Sposób przygotowania Żurku:

 

1. Zawartość torebki z warzywami wsypałam do przygotowanego wcześniej 1,5 l bulionu mięsnego, dodałam 1 łyżkę masła, listek laurowy i ziele angielskie, zamieszałam i gotowałam ponownie przez 15 minut. 

2. Mieszankę z przyprawami dokładnie wymieszałam w 250 ml (1 szklanka) zimnej wody i wlałam do zupy. Gotowałam wszystko razem  jeszcze 10 minut. Doprawiłam do smaku solą i pieprzem. Na koniec zabieliłam zupę śmietaną z dodatkiem chrzanu.

 

 

Kolejnym wypróbowanym przeze mnie daniem był przesmaczny Ryż z jabłkami i rodzynkami

 

 

 

 

Skład:
ryż (min. 75%), jabłko (11%) , rodzynka (11%)

 

 

Sposób w jaki przygotowałam danie (wg przepisu na opakowaniu):


1. Zawartość 1 torebki dokładnie opłukałam na sicie i osączyłam.
2. Do garnka wlej 250 ml wody (1,5 objętości dania), wsypałam opłukane danie i szczyptę soli i 1 łyżkę masła
3. Doprowadziłam do wrzenia, często mieszając
4. Przykryłam szczelnie pokrywką, gotuowałam 12 minut na minimalnym ogniu. Lepiej zerknąć od czasu do czasu, by ryż nie przywarł do dna garnka.
5. Zdjęłam z ognia, zamieszałam i szczelnie przykryty garnek odstawiłam w ciepłe miejsce na 10 minut.
6. Doprawiłam do smaku cynamonem, cukrem waniliowym oraz łyżką kwaśniej śmietany.

 

Efekty mojej pracy można zobaczyć poniżej.

 

 

 Jeśli jesteście zainteresowani produktami firmy SYS zachęcam Was do odwiedzenia strony producenta tutaj. Można również poczytać przydatne rady Babci Zosi użyteczne w przygotowaniu różnych potraw. Ja wiele się stamtąd nauczyłam :)

 

Dania SYS są naprawdę bardzo smaczne, a do tego łatwe w wykonaniu. Polecam :) 

 

 

 Zapraszam Was również  na fanpage'a SYS na Facebooku - dostępne liczne konkursy, porady, przepisy. Zachęcam, bo warto :) 

 


1 komentarz :

  1. ciekawe, ładne, ekologiczne opakowania, dobrze taki e coś mieć jako coś na awarię w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...