1 2 3 4 5

Obserwatorzy

3 października 2012

Testujemy kosmetyki dla dzieci i niemowląt Atoperal Baby

 

Dzięki uprzejmości firmy ADAMED uzyskałam możliwość przetestowania produktów Atoperal Baby. Od dawna słyszałam same superlatywy od znajomych, którzy kupowali powyższe kosmetyki. Byłam niezmiernie szczęśliwa gdy wniosłam do domu paczkę, a po otworzeniu okazało się, że otrzymałam pełnowartościowe produkty do testów a nie próbki tak jak początkowo myślałam… Uśmiech na mojej twarzy z tego powodu widnieje do dziś :)

Na wstępie chciałabym napisać o linii Atoperal Baby – pewnie niektórzy jej nie znają. 
Otóż  to seria pielęgnacyjna stworzona we współpracy z dermatologami, przeznaczona do skóry suchej, wrażliwej i atopowej dzieci i niemowląt. Dzięki unikalnym składnikom gwarantuje bezpieczeństwo i zapewnia kompleksową pielęgnację delikatnej skóry dziecka.

Produkty Atoperal Baby zawierają w składzie m.in.: mocznik, sepicalm, olej macadamia, olej lniany, polidokanol, kompleks ceramidów oraz inne składniki, które nawilżają skórę oraz łagodzą podrażnienia i świąd. W skład linii Atoperal Baby wchodzą produkty przeznaczone do mycia ciała jak również do pielęgnacji skóry po kąpieli.





Atoperal Baby Emulsja do ciała zawiera precyzyjnie dobrane składniki, które zapewniają optymalną pielęgnację oraz nawilżenie wrażliwej i suchej skóry dziecka. 

Olej macadamia doskonale natłuszcza i wygładza skórę oraz łagodzi podrażnienia.

Polidokanol łagodzi uczucie świądu. Alantoina zawarta w emulsji delikatnie zmiękcza naskórek oraz działa przeciwzapalnie, a D-panthenol przyspiesza regenerację wysuszonego naskórka.





Moje spostrzeżenia: 
  • Lekko tłustawa biała, kremowa emulsja o pięknym, delikatnym zapachu
  • Po nałożeniu stopniowo się wchłania pozostawiając dostatecznie nawilżoną skórę
  • Emulsja idealnie nadaje się do spękanej skóry rąk
  • Ma działanie regenerujące
  • Jest rewelacyjna

Produkt przeznaczony dla dzieci i niemowląt powyżej 1 miesiąca życia






 Opakowanie:  200/500 ml


Skład  (INCI):





Starannie opracowana receptura pianki do mycia Atoperal Baby oparta jest na łagodnych substancjach myjących.

Dzięki zawartości mocznika, pianka delikatnie zmiękcza naskórek oraz doskonale go nawilża. 

Biolin -  naturalny prebiotyk wchodzący w skład preparatu, stymuluje fizjologiczną barierę ochronną skóry. 

Gliceryna i L-Arginina zawarte w piance łagodzą podrażnienia oraz przyspieszają regenerację suchej i wrażliwej skóry dziecka.










Moje spostrzeżenia:

  •  Lekka biała pianka o pięknym zapachu,

  • Nie uczula,

  • Ma działanie nawilżające i mam wrażenie, że regenerujące, gdyż mam suchą skórę, a po kilku (już) stosowaniach moja skóra stała się gładka i miękka

  • Idealna alternatywa dla tych, którzy nie lubią mydełka w kostce

  • Dozownik z pompką pozwala odmierzyć odpowiednią ilośc pianki


Produkt przeznaczony dla dzieci i niemowląt powyżej 1 miesiąca życia





Opakowanie: 250 ml 

 Skład(INCI): 






Szampon Atoperal Baby przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji i mycia włosów oraz wrażliwej skóry głowy dzieci i niemowląt. 

Zawiera delikatne substancje oczyszczające oraz biolin -  naturalny prebiotyk, który stymuluje prawidłową barierę ochronną skóry. 

Gliceryna i mocznik, wchodzące w skład preparatu nawilżają, łagodzą podrażnienia oraz wygładzają nadmiernie przesuszoną skórę głowy. 

Włosy dziecka stają się miękkie i łatwo się rozczesują.













Moje spostrzeżenia: 
  • Bezbarwna, kisielowa ciecz, która po aktywnym szorowaniu zmienia barwę na białą – przepięknie pachnie tak jak z tej serii pianka do mycia emulsja do ciała
  • Niektóre szampony wbrew opinią o tym iż nawilżają skórę głowy, wysuszają ją- ten szampon to strzał w 10! Idealnie nawilża skórę głowy a włosy już po kilku myciach są miękkie i błyszczące
  • Inne od wszystkich opakowań szamponów (w formie tuby)
  • Minus- szczypie w oczy
Produkt przeznaczony dla dzieci i niemowląt powyżej 1 miesiąca życia






 Tak wygląda szampon po tzw. "szorowaniu" :)


Opakowanie:  125 ml

Skład (INCI): 






 
Emulsja do kąpieli Atoperal Baby jest jedynym produktem do kąpieli dla dzieci i niemowląt opartym w 70% na oleju lnianym. 

Olej lniany jest cennym źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, niezbędnych dla utrzymania prawidłowej struktury płaszcza lipidowego skóry, który ogranicza przez naskórkową utratę wody. 

Emulsja delikatnie oczyszcza wrażliwą skórę dziecka i zapewnia jej optymalne nawilżenie i natłuszczenie.







Moje spostrzeżenia: 
  • Okiem chemika:  żółta, lekko oleista ciecz o zapachu lnu, powoduje, że woda z jej dodatkiem staje się mleczno – biała
  • Zapach emulsji można porównać z zapachem oleju frytkowego, ale co zdrowe jest nie zawsze pyszne/ładnie pachnące ;)
  • Emulsja nie uczula
  • Powoduje że skóra po kąpieli staje się gładka i dostatecznie nawilżona
  • Redukuje podrażnienia i zaczerwienienia
  • Jedyny dla mnie minus jest taki, że  emulsja, jak dla mnie jest ciut za tłusta i zapach mi nie odpowiada
Produkt przeznaczony dla dzieci i niemowląt powyżej 1 miesiąca życia











Opakowanie:  200/500 ml

Skład (INCI): Linum Usitatissimum Oil, Izopropyl Palmitate, Polyglyceryl-4 Isostearate, Polysorbate 80, Coceth-7, PPG-1-1 PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castrol Oil, BHT.

 


A oto Igorek  - nasz testujący  w kąpieli :)


 

Podsumowując jestem bardzo zadowolona ze stosowania kosmetyków marki Atoperal. Idealnie sprawdzają się na skórze alergika, a taką moją syn posiada. Idealnie pasuje do popękanej, szorstkiej skóry dorosłych – specjalna kuracja regeneracyjna. 

Wniosek – kosmetyki godne polecenia dla dzieci, niemowląt oraz dorosłych ze skórą problematyczną.

Szczerze polecam te kosmetyki.

Ja na pewno  zdecyduje się na zakupie kolejne buteleczki emulsji, pianki do mycia i szamponu.

Więcej informacji na temat pielęgnacji skóry atopowej jak i kosmetyków do tego rodzaju skóry znajdziecie na stronie producenta

Zapraszam Was również na fanpage’a Atoperal.


4 komentarze :

  1. Atoperal Baby emulsja ma całkiem przyjemny zapach. Bardzo dobrze nawilża i natłuszcza skórę zwłaszcza tą najbardziej wymagającą i wrażliwą. Moja córeczka ma AZS i emulsja sprawuje się na jej skórze bardzo dobrze.... Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. My stosujemy prawie cała serię, atopików w domu mam dwóch, więc cieszę się, że cena tych kosmetyków nie jest wygórowana, bo sprawdzają się naprawdę bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalne kosmetyki dla dzieci to dobra sprawa, bo nie faszerujemy dzieci niepotrzebną chemią. Ale z drugiej strony, w dzisiejszych czasach coraz więcej dzieci rodzi się z alergiami i nie wiadomo jak te naturalne wyciągi i inne kosmetyczne składniki podziałają na taką delikatną, alergiczną skórę. Bardzo lubimy serie od Babycap

    OdpowiedzUsuń
  4. A u nas rozczarowanie. Następnego dnia wysypka na całym ciele. Swędząca kaszka u dwójki dzieci.:(Do teraz nie wiem co źle zadziałało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...