1 2 3 4 5

Obserwatorzy

5 października 2012

Uśmiechnij się :)

Z racji tego, że 5 Października kojarzony jest z Dniem Uśmiechu, 
dlatego z tej okazji chciałam pokazać Wam świetną  reklamę  wody mineralnej Evian, którą dział marketingu firmy dodał na YouTube i ustanowiła rekord świata pod względem liczby wyświetleń online ponad 45 milionów 166 tysięcy.

Z pewnością zasłużyła sobie na takie wyróżnienie. 

Co powiecie na niemowlaki zawodowo jeżdżące na rolkach?  

Widzieliście wcześniej tę reklamę? :)



video

6 komentarzy :

  1. To mnie ominęło... Ale myślę, że i tak się uśmiechałam!
    Dzięki za obserwowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam nawet film dokumentalny o tym jak powstawała ta reklama, swoją drogą jest boska :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również oglądałam ten dokument - reklamę mogłabym oglądać w kółko bez końca :)

      Usuń
  3. Fantastyczna jest ta reklama! I zapewne dzięki niej wzrosła sprzedaż wody. Większość rodziców chciałoby miec takie zwariowane dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polscy producenci produktów dla dzieci powinni coś podobnego wymyślić, co Wy na to :)?

      Usuń
  4. Serdecznie zapraszamy na Halloweenowy konkurs gdzie do wygrania jest bon o wartości 40zł do zrealizowania w księgarni Gandalf :)
    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/10/halloweenowa-niespodzianka.html

    Z góry bardzo przepraszam za spam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...