1 2 3 4 5

Obserwatorzy

12 listopada 2012

Delikatny krem nawilżający dla dzieci i niemowląt Bubchen - opinia



Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z kosmetykami tej firmy, dlatego początkowo sceptycznie podchodziłam do tych produktów - myślałam, że to tania "podróba"... 

Jak to zwykle bywa oceniłam produkt po opakowaniu, nie zwracając uwagi na zawartość. Przyznaję, że pomyliłam się. 


Pierwsza recenzja z testowania kosmetyków marki Bubchen dotyczy Delikatnego i lekkiego kremu nawilżającego  do twarzy i ciała.

 

 

 

 

Wg producenta:

  • Posiada substancje pochodzenia naturalnego. 

  • Można go stosować już u dzieci od 1 dnia życia. 

  • Czyste olejki roślinne i pielęgnujące składniki nawilżające sprawiają , że skóra jest gładka i elastyczna - nie tylko u niemowląt. 

  • Zawiera olejek migdałowy i masło karite, witaminę E.

  • Nie zawiera oleju parafinowego ani sztucznych barwników.




 

 Moje spostrzeżenia:

  • Krem o lekkiej konsystencji

  • Pięknie pachnie

  • Bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wchłania

  • Świetnie nawilża skórę 

  •  Nie powoduje alergii  






 

Podsumowując:  

Krem rzeczywiście jest delikatny, ma działanie nawilżające. Jest lekki, nie zatyka porów - idealnie nadaje się również dla dorosłych.

Cena ok. 11 zł za 75ml (tuba)

Mi pasuje! 

Czy zdecydowałabym się na zakup kolejnego opakowania - Tak ;)

Polecam!


 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...