1 2 3 4 5

Obserwatorzy

29 listopada 2012

Pachnąca przygoda z firmą Marsyl..."bo liczy się smak"

 

W konkursie  " Cynamonowa jesień z Marsylem" mój przepis na Śliwkową kaszę jaglaną z cynamonową nutką został wyróżniony z pośród wielu pysznych cynamonowych propozycji. Byłam w wielkim szoku a zarazem ogromnie szczęśliwa, że  udało mi się wygrać nagrodę, gdyż od dawna marzyłam o wypróbowaniu produktów firmy Marsyl. Marzenia się ziściły.... :) Oto moja nagroda oraz list gratulacyjny:

 


 

 



Wspaniały gest ze strony firmy Marsyl, w szczególności, że przyprawy przydadzą mi się na Święta :)


Ich aromat jest tak intensywny, że czuć go u mnie w  całym domu. Nie spotkałam się do tej pory z czymś podobnym, mam na myśli to, że zwykle przyprawy nie są zbytnio aromatyczne. 

 

Poniżej przepis na Śliwkową kaszę jaglaną z cynamonową nutką

Składniki:


- 1/2 szklanki kaszy jaglanej
- 2 szklanki wody
- 1/4 szklanki suszonych śliwek
- 1/2 małej łyżeczki cynamonu
- szczypta soli
- łyżeczka masła


Sposób przygotowania:


Kaszę upraż i zalej gorącą wodą. Gotuj pół godziny z umytymi i drobno pokrojonymi śliwkami i cynamonem. Dodaj szczyptę soli (oraz trochę wody, jeśli kasza jest za gęsta). Na koniec gotowania dodaj masło. 

Smacznego :)




Taki asortyment przypraw zdecydowanie przyda mi się do Świątecznych wypieków  oraz do produkowania mieszanek herbat :) 

A ja zapraszam Was na fanpage'a firmy Marsyl, może Wam też uda się zgarnąć taki mały zestawik aromatycznych przypraw Marsyl? :)  

Polecam również stronę internetową , gdzie można zobaczyć cały asortyment firmy.


2 komentarze :

  1. Gratuluję! :)
    Muszę częściej tu zaglądać, obserwuję.:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również przeżyłam wspaniałą przygodę z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...