1 2 3 4 5

Obserwatorzy

18 listopada 2012

Płyn do kąpieli dla niemowląt Bubchen - opinia

 


Kolejnym i ostatnim produktem, który otrzymałam w ramach współpracy z Baby Land jest Płyn do kąpieli dla niemowląt. 


Wg producenta:

  • Wiek dziecka:przeznaczony od pierwszych dni życia

  • Działanie:zawiera wyciąg z rumianku i rozmarynu, które łagodzą zaczerwienienia skóry i zapewniają dobre samopoczucie niemowląt, składniki natłuszczające nawilżają i pielęgnują delikatną skórę

  • Wskazania:polecany do codziennej kąpieli dzieci i niemowląt

  • Sposób użycia:niewielką ilość płynu wlać do wanienki pod silny strumień ciepłej wody

  • Wielkość opakowania:butelka 200 ml lub 400 ml

  • Uwagi:nie zawiera mydła, środków barwiących i konserwujących, p-H neutralne

 

 

 

 

Moje spostrzeżenia:

  •  Bezbarwny płyn, o niezbyt gęstej konsystencji pod wpływem strumienia wody zamienia się w białą piankę

  • Nie powoduje alergii

  • Ładnie się pieni

  • Pięknie pachnie

  • Doskonale sprawdza się przy pielęgnacji suchej i wrażliwej skóry











Podsumowując: 

Początkowo po otworzeniu wieczka płynu do kąpieli jego zapach wydawał mi się aż za nad to chemiczny (ostry, nieprzyjemny), jednak po dodaniu do wanienki z wodą przyjął piękny rumiankowy aromat. 

Jak widać na zdjęciu płyn ładnie się pieni, ale po kąpieli skóra mojego Igorka wymagała dodatkowego natłuszczenia. Zapomniałam dodać, iż płyn nie powoduje alergii skórnych.

 

Cena: ok 12zł/200ml


Czy polecam ten produkt: TAK .

 

Z czystym sumieniem polecam wszystkie kosmetyki marki Bubchen, które otrzymałam okazję  przetestować.  


Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat tych i pozostałych artykułów  tej firmy -  zapraszam na polską stronę Bubchen.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...