1 2 3 4 5

Obserwatorzy

6 listopada 2012

Testujemy produkty od NUK




W ramach współpracy jaką nawiązałam z  firmą NUK otrzymałam paczuszkę z następującą zawartością:

 






  • Kubek ze słomką Flexi Cup 300ml

  • 2 Próbki Płynu do mycia butelek i smoczków dla niemowląt

  • Katalog produktów oraz praktyczny notesik 

     


Nigdy nie miałam do czynienia z kubeczkiem ze słomką ani płynem do mycia butelek, więc z przyjemnością  zabrałam się za testowanie. Oczywiście w testach pomagał mi Mój Igor :) 

O efektach naszej współpracy oraz recenzję produktów przeczytacie w następnych postach.


Co sądzicie o mojej nowej współpracy? Podobają się Wam produkty, które otrzymałam do testowania?

 

Zachwyciła mnie ulotka, którą otrzymałam w paczuszce od NUK. Przepiękna fotografia :)






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...