1 2 3 4 5

Obserwatorzy

28 grudnia 2012

Curacja - Zaopatrzenie Twojej Domowej Apteczki

 

 

Jakiś czas temu  nawiązałam współpracę z portalem internetowym Curacja.pl, a w ramach niej otrzymałam do testowania dwa pełnowartościowe produkty do pielęgnacji skóry:  antybakteryjny płyn do mycia rąk oraz antyseptyczny płyn dezynfekcyjny firmy Schulke. 

 


Na początek chciałabym napisać kilka słów o Curacja.


Jest to specjalistyczny sklep zaopatrzenia medycznego, w którym można kupić renomowane produkty przeznaczone do szeroko pojętej pielęgnacji skóry.


Dlaczego akurat curacja? 


"Cura to po łacinie troska, uwaga i odpowiedzialność, czyli wartości, które determinują każde nasze działanie.

Kierujemy się troską o zdrowie naszych Klientów, poszukując dla nich produktów ułatwiających pielęgnację i leczenie ran skóry, nawet tych sprawiających problemy.

Swoją uwagę skupiamy na Państwa potrzebach, dlatego asortyment w naszym sklepie dobieramy tak, aby zapewnić kompleksową higienę, pielęgnację oraz leczenie ran.

Jesteśmy odpowiedzialni – w naszym sklepie znajdą Państwo tylko sprawdzone, oryginalne produkty, dostarczane bezpośrednio od producentów."


Curacja kieruje się troską o zdrowie innych dlatego i ja wybrałam ten sklep.

 

1 komentarz :

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...