1 2 3 4 5

Obserwatorzy

11 grudnia 2012

SEXY MAMA Skuteczny Balsam nawilżający do ciała firmy Bielenda - opinia

 

Dzięki uprzejmości Pani Klaudii - właścicielki portalu kosmeland.pl otrzymałam możliwość przetestowania  Balsamu nawilżającego do ciała przeciw podrażnieniom i suchości skóry firmy Bielenda (200ml). 

 




Kosmetyk ten należy do serii jedenastu preparatów zwanej SEXY MAMA. Jak wyjaśnia producent, seria SEXY MAMA to "specjalistyczna kuracja do pielęgnacji biustu oraz przeciw rozstępom na brzuchu, biodrach, pośladkach i udach o formule dostosowanej specjalnie do skóry kobiet w ciąży oraz po jej zakończeniu. Polecana zwłaszcza od 4 miesiąca ciąży oraz w okresie karmienia piersią." ...

 

 

 

 

 

 Producent zapewnia, iż preparaty nie zawierają: ALERGENÓW, SZTUCZNYCH BARWNIKÓW I PARABENÓW, dlatego są  bezpieczne dla kobiet w ciąży oraz w okresie karmienia piersią, a przede wszystkim są bezpieczne dla dziecka. 

 



Kilka słów o produkcie:


Balsam nawilżający do ciała Bielenda polecany jest dla kobiet w 4 miesiącu ciąży oraz w okresie karmienia piersią, dzięki specjalnie dopasowanej formule.

Konsystencja białego preparatu nie jest gęsta. Przyjemnie pachnie.





Wg producenta:

  •  łagodzi suchość i podrażnienia skóry

  • intensywnie nawilża i uelastycznia

  • rozjaśnia przebarwienia

  •  zapobiega powstawaniu wyprysków

  •  likwiduje uczucie dyskomfortu, ściągnięcia, pieczenia i swędzenia skóry.

  •  jest bezpieczny dla matki i dziecka.


Moje spostrzeżenia:

  • lekka konsystencja

  • miły zapach

  • nawilża, a zarazem delikatnie natłuszcza nie pozostawiając tłustego filmu

  • nie zauważyłam, aby balsam rozjaśniał przebarwień (w moim przypadku nie pomógł również usunąć pozostałości po rozstępach)

  • nie zapobiegł powstawaniu wyprysków (niestety)

     


Skład:

 

Podsumowanie:

Po miesiącu stosowania "Specjalistycznego" Balsamu nawilżającego do ciała przeciw podrażnieniom i suchości skóry firmy Bielenda o pojemności 200ml, nie zauważyłam by balsam spełniał pożądanie działanie, o którym zapewniał producent. Nie stosowałam go będąc w ciąży, być może uczucie dyskomfortu: ściągnięcia, pieczenia i swędzenia skóry, balsam by usunął ;)  Skóra po stosowaniu tego preparatu jest nawilżona, gładka, widocznie jędrniejsza. Niestety nie redukuje wyprysków (bynajmniej u mnie), nie pomógł przy redukcji rozstępów oraz nie sprawdza się w niwelowaniu suchości skóry, uważam, że jest po prostu za rzadki.


Cena produktu: ok 16zł


Biorąc pod uwagę działanie produktu, nie opłaca się wydawać na niego aż tyle pieniążków.


Przykro mi to przyznać, ale nie jestem  w 100% zadowolona z tego balsamu.


Mi nie podpasował - Niestety nie polecam.




Dziewczyny stosowałyście ten balsam? Jak wrażenia? 

 

W obecnych czasach wybór kosmetyków oraz artykułów higienicznych dla dzieci jest ogromny. Jak zatem wybrać ten, który faktycznie sprosta naszym oczekiwaniom? 

Dlatego jeśli szukacie kosmetyku odpowiedniego dla siebie lub dziecka, zachęcam do odwiedzenia portalu kosmeland.pl. 

 

 

 

1 komentarz :

  1. Zdziwiłabym jeśli zwykły balsam spowodowałby usunięcie rozstępów - proszę zapoznać się z poszczególnymi produktami serii.
    Właśnie zaczęłam stosowanie wyżej wymienionego balsamu, oraz preparatu przeciw rozstępom i preparatu do biustu. Ale czy działają będę mogła powiedzieć dopiero za parę miesięcy... po ciąży :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...