1 2 3 4 5

Obserwatorzy

20 grudnia 2012

Smakujemy herbaty Camellia Tea





Cenicie sobie wyśmienity smak, niespotykany aromat , zdrowotne i odżywcze działanie herbaty? A może lubicie odkrywać nowe smaki lub po prostu jesteście jej smakoszami? Jeśli odpowiedź na któreś w powyższych pytań brzmi: „tak” powinniście zajrzeć na stronę internetową sklepu Camellia Tea, 
z którym nawiązałam współpracę. 

Camellia Tea powstał z myślą o miłośnikach różnego rodzaju herbat, jak również o osobach, które dopiero poznają świat tych szlachetnych napojów.

Znajdziecie tu akcesoria potrzebne do przygotowania, degustacji herbat. 
W asortymencie firmy dostępne są różnego rodzaju herbaty czarne, zielone, białe, czerwone, jak również yerba mate i bezteinowa.

W ramach współpracy z Camellia Tea otrzymałam paczuszkę a w niej zestaw kilku aromatyzowanych herbatek.  I nie bez powodu moi domownicy nazywają mnie „Anka herbacianka” ;) zabrałam się od razu do ich degustacji, aby sprawdzić, czy rzeczywiście herbaty te zasługują na miano "najlepszych na świecie"...







Zapraszam na recenzję poniżej:










Poniżej przedstawiam Wam rodzaje oraz skład herbat, które piłam.








 



















Od razu widać, że mamy tutaj do czynienia z nie byle jaką herbatą, gdyż pachniała nie tylko w opakowaniu, ale też długo po zaparzeniu. 
Upajałam się idealnym smakiem i relaksowałam przy niebiańskim aromacie trafnie skomponowanej mieszanki.



 

Herbata bezteinowa Rooibos Khalahari










Herbata zielona Ginko z czerwonym pieprzem i truskawką















Czarna herbata Kapitan Morgan z płatkami migdałowymi i czekoladą













Zachwyciło mnie jak świetnie może smakować połączenie herbaty z pieprzem, albo czekoladą i migdałami. 

Tak, tak moi drodzy…takie mieszanki możecie znaleźć tylko w sklepie internetowym Camellia Tea, do którego serdecznie Was zapraszam.

Warto również odwiedzić  profil Camellia Tea na Facebooku.

 

Potwierdzam, że herbaty ze sklepu Camellia Tea są najlepszymi na świecie ;)

4 komentarze :

  1. aż mi się zachciało zaparzyć jakąś dobrą herbatkę...
    przeziębiona Zośka brzmi pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piłam kiedyś herbatki od Camelia Tea, ale inne.
    No ta na przeziębienie, to i u nas by była na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo zachęcająco :) Nie ma to jak herbata z suszu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...