1 2 3 4 5

Obserwatorzy

30 stycznia 2013

Czipsy Bio Pomidory ROYAL BRAND - opinia









W ramach współpracy z firmą Royal Brand - produkującą królewskie przyprawy, otrzymałam do testowania jedną z wielu niespodzianek, którą są BIO pomidory.






Pomidorki w formie "wiórków" są szczelnie zapakowane w torebeczce, na której widnieje papierowa etykieta z nazwą produktu. Na jej odwrocie można przeczytać cenne informacje o BIO pomidorach.











 BIO pomidory idealnie pasują do zupy pomidorowej, potraw z jajek, do dekoracji. Można również kosztować je w gotowej formie. Z racji tego, że są naturalne dodawałam do własnoręcznie przygotowanych zup mojego synka.











Pomidory są bardzo zdrowe, niezależnie od tego czy spożywane są w naturalnej formie czy suszonej.
Zawierają wiele witamin oraz związków mineralnych. 

Polecam serdecznie BIO pomidory Royal Brand dla dużych jak i małych.

Są przepyszne a ponadto pasują praktycznie do wszystkiego.

Jeśli jesteście zainteresowani jakie cenne substancje zawierają BIO pomidory zapraszam do lektury na stronie Royal Brand tutaj.

Zachęcam również do obejrzenia pokaźnego asortymentu na stronie producenta tutaj.

Zapraszam dodatkowo na fanpage'a Royal Brand na Facebooku.


Kochani próbowaliście BIO pomidorków Royal Brand? Jak wrażenia?

A może macie inną ulubioną przyprawę tej firmy?

3 komentarze :

  1. ja mam ale jeszcze nie próbowałam zastanawiam się jak je wykorzystać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nawet nie słyszałam o takich czipsach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie wygląda.
    A ten lakier to lakier z essence :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...