1 2 3 4 5

Obserwatorzy

31 stycznia 2013

Grill o smaku piwa ROYAL BRAND - opinia




Kolejnym z testowanych przeze mnie produktów firmy Royal Brand była mieszanka przypraw Grill o smaku piwa. 

Jest to niezwykle aromatyczna, naturalna przyprawa, o świetnym smaku i idealnie dobranych składnikach.
Szczelnie zamknięta w foliowym opakowaniu chroni przed utratą zapachu, wilgocią etc.








 O składzie i zastosowaniu informuje nas zamieszczona na opakowaniu papierowa etykieta.





W przygotowywaniu potraw dla mojej rodziny głównie kieruje się naturalnością, później smakiem i zapachem w drugiej kolejności. 
Ze względu na to, iż mam w domu małe dziecko, chciałabym by było zdrowe, a poza tym pragnę wpoić mu zasady zdrowego odżywania by później i on wybierał tylko naturalne produkty - staram się używać przypraw pozbawionych konserwantów, sztucznych barwników itd. Dlatego między innymi w kuchni używam obecnie tych przypraw.

Wracając do "Gilla o smaku piwa"... przedstawiam Wam mój sposób przyrządzenia Schabu w tej przepysznej przyprawie.

Mięso obtoczyłam przyprawą, umieściłam w lodówce, aby przeszło zapachem piwa.
W między czasie pokroiłam cebulkę, zrobiłam surówkę i obrałam ziemniaki do obiadu.




Na gorącą patelnię z 3 łyżkami oleju rzepakowego wrzuciłam mięsko, które piekłam przez ok 12 min. 

Dodałam cebulkę i całość jeszcze chwilę poddusiłam.

Oto efekt:





 Szczerze polecam tę przyprawę. 
Niesamowicie podkreśla smak mięsa. Pasuje do karkówki, schabu, kurczaka, można stosować do woli.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tej, jak i innych przyprawach Royal Brand zapraszam na stronę producenta tutaj

3 komentarze :

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...