1 2 3 4 5

Obserwatorzy

21 stycznia 2013

Kreatywne pomysły na prezent dla Dziadków

Z Okazji Dnia Babci i Dziadka życzę wszystkim babciom i dziadkom wszystkiego dobrego, samych szczęśliwych chwil, dużo zdrowia i pociechy z wnucząt.


Dla tych, którzy jeszcze nie zdążyli złożyć życzeń i dostarczyć prezentu przedstawiam Wam mój pomysł na prezent. Z wiązku z tym, że kryzys dopadł także mój portfel postanowiłam wykonać coś własnoręcznie i tak zrobiłam kalendarz dla Dziadków od mojego Igorka. Za pomocą aplikacji na Fecebooku Lovelli dostępnej tutaj z niewielkim wysiłkiem stworzyłam artystyczne cudo :) Kalendarz w formie pliku pdf. zapisałam na komputerze, zakupiłam błyszczący papier fotograficzny tutaj, którego na następny dzień kurier dostarczył do mojego domu. Przedostatnim krokiem było wydrukowanie kalendarza, na szczęście w domu miałam drukarkę. Ostatnim etapem tworzenia prezentu było jego zbindowanie. Koszt takiego kalendarza wyniósł mnie tylko 25zł. Ceny takich kalendarzy w Internecie osiągają pułap 50-80 zł. Po co przepłacać??

 

 

 

 

 

 

Kolejnym pomysłem na prezent okazała się Kartka Okolicznościowa, na której można nagrać własne życzenia.  Zamiast rozmowy telefonicznej można przesłać taką kartkę, której działanie jest niezwykle ciekawe a poza tym jest niezapomnianą pamiątką i prezentem dla bliskich, a nam dają możliwość świetnej zabawy przy ich tworzeniu. Życzenia nagrywałam chyba z 10 razy, aby wszystko wyszło perfekcyjnie ;)

Z tyłu kartki dostępne jest miejsce do napisania życzeń itp. Ja wykorzystałam je do zamieszczenia instrukcji obsługi kartki ;) Bez niej nie wiem czy by się obeszło ;)







 

 

 

 

 

 

Kartkę zamówiłam tutaj. Akurat trafiłam na promocję i zapłaciłam za nią 17zł. (z wysyłką).






Kochani a Wy jakie macie pomysły na kreatywne prezenty?


Co myślicie o moich propozycjach na prezent?

6 komentarzy :

  1. Świetna ta kartka z możliwością nagrania życzeń! Nie widziałam takich nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się spodobała - taki praktyczny niespotykany prezent, prawda? :)

      Usuń
  2. super ten jedyny w swoim rodzaju kalendarz
    ja często piszę w takich okolicznościach wierszyk, zawsze jest dużo śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pomysły:). My co roku stawiamy na własnoręczne prace, ale strasznie mi sie podobaja przedstawione pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny prezent, dziękuję za podpowiedź, skorzystałam i kalendarze wykonałam:)) Kartka też jest super, czego to ludzie nie wymyslą:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...