1 2 3 4 5

Obserwatorzy

28 stycznia 2013

Szampon Przeciwłupieżowy Pirolam - opinia

Potocznie mówi się na niego "śnieżek".... Jest zmorą wszelkich czarnych bluzek oraz sukienek. Zazwyczaj pojawia się w najbardziej niechcianych momentach,  przede wszystkim wyłania się przy czesaniu włosów i im bardziej chciałoby się go wyczesać tym bardziej się "sypie" i nasze ramiona są wyglądają niczym górskie stoki...Mowa o łupieżu....


Rozróżnia się trzy jego rodzaje :

  • łupież suchy (zwykły),

  • łupież tłusty (łojotokowy),

  • łupież pstry.


"Łupież suchy to białe lub szarożółte łuski opadające na plecy
i ramiona, rozprzestrzenia się na całą skórę głowy, może przekształcić się w łupież tłusty;

 

łupież tłusty objawia się tym, że jego łuski  są ciężkie, tłuste, żółtawe. Nawarstwiają się one przy skórze głowy, rzadko się od niej odklejając, mogą także powodować świąd. Zdarza się, że tworzą wśród włosów tłuste, bolesne strupy, których rozdrapywanie nie polepsza sytuacji, a wręcz sprawia, że zmiany się powiększają. Łupież tłusty bywa mylony  łojotokowym zapaleniem skóry. Różni je jednak brak występowania stanu zapalnego w przebiegu łupieżu;

 

Łupież pstry  objawia się żółtobrunatnymi plamami zlokalizowanymi głównie na klatce piersiowej, wywołane przez drożdżaki."

 

 

Według opinii niektórych ludzi łupież spowodowany jest brakiem higieny osobistej, co jest całkowitą nieprawdą.

 Przyczyny jego powstania  nie są do końca poznane. Uważa się, że kluczową rolę odgrywa grzyb drożdżopodobny Malassezia spp. Grzyb ten stanowi składnik mikroflory skóry, który pod wpływem wysokiej temperatury, wilgotności, łojotoku lub nadmiernej potliwości, powoduje wzrost liczby komórek Malassezia spp a tym samym powstanie łupieżu. Innym czynnikiem jest przyspieszony proces odnowy naskórka.  Może być również skutkiem długotrfałego odczuwania stresu oraz zmian hormonalnych.

Szacuje się, że problem łupieżu występuje u około 5-10% populacji. Najczęściej dotyczy osób młodych w wieku 10-20 lat (prawie 50% cierpi na tę chorobę) jak i osób starszych.

 

 




 

 Niestety problem łupieżu dotknął i mnie. Stosowałam wiele preparatów,  które miały w 100% zwalczać łupież. Tak było, ale był to tymczasowy efekt.  Dlatego postanowiłam wypróbować inny specyfik - szampon Pirolam (6 sztuk próbek), który w ramach współpracy z tą marką otrzymałam do testowania.

 

Zapraszam serdecznie na recenzję poniżej:

 

Pirolam szampon jest wysokiej jakości produktem zawierającym cyklopiroksolaminę, substancję o udokumentowanym działaniu przeciwłupieżowym.  

 

 







 

 

Według producenta:

  •  szybko i skutecznie likwiduje przyczyny i objawy łupieżu

  •  Dodatkowo zawiera w swoim składzie witaminy A+E warunkujące wzrost włosów, zapobiegające starzeniu się skóry i przeciwdziałające jej wysuszeniu. 

  • Posiada optymalne własności myjące i pielęgnujące oraz starannie dobrane pH do potrzeb włosów i skóry głowy.

Zawiera m.in.:

  • Cyklopiroksolaminę – substancję o działaniu przeciwgrzybiczym, przeciwbakteryjnym i przeciwzapalnym, która hamuje wzrost grzybów wywołujących łupież oraz proces zapalny skóry, występujący w przebiegu łupieżu;

  • Kompleks witamin A i E:

    • Witamina A – reguluje procesy rogowacenia (keratynizacji) naskórka, ogranicza szorstkość i złuszczanie, uczestniczy w prawidłowym wzroście włosów;

    • Witamina E – chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, które mogą powodować podrażnienia skóry, oraz zmniejsza stan zapalny;

  • Proteiny pszenicy – odżywiają włosy i nadają im połysk;

  • Glicerynę – uelastycznia i nawilża włosy oraz skórę głowy. 

 

Skład:


 

Moje spostrzeżenia:

  • Szampon ma postać rzadkiej cieczy o przejrzystej bursztynowej barwie i miłym przyjemnym (nie chemicznym) zapachu. 

     

     

  •  Jest wydajny.

  •  Nie uczula.

 

Podsumowanie:

 

Pirolam to wysokiej jakości szampon, którego aktywne składniki:  Cyklopiroksolamina, klimazol w połączeniu z Hydrolite 5 maja za zadanie stawić czoło łupieżowi. Produkt ten dzięki kompleksowi witamin A i E, Proteinom pszenicy oraz glicerynie doskonale pielęgnuje włosy oraz skórę głowy. Przy codziennym stosowaniu zauważyłam, że włosy stały się zdrowsze, bardziej błyszczące. Ogólna ich kondycja poprawiła się, łatwo się rozczesują, są optymalnie nawilżone. Ponadto pozbyłam się łupieżu, którego żadne inne szampony nie potrafiły wyleczyć. Dodatkowo uważam, że konkurencyjne marki produktów przeciwłupieżowych bardzo wysuszają włosy, po użyciu Pirolamu nie zauważyłam czegoś podobnego.

 

Moja skóra głowy przed stosowaniem Pirolamu:

 




Skóra głowy po kuracji szamponem Pirolam:


 

 

 

 Polecam w 100%

Zapraszam na stronę producenta Pirolamu tutaj. 

Warto dodatkowo być fanem Pirolamu na Facebooku - znajdziecie tutaj wiele przydatnych informacji na temat pielęgnacji włosów. 

 

Kochani a Wy  jakie znacie preparaty zwalczające łupież? 

Macie taki godny polecenia? 

 

 

15 komentarzy :

  1. Też kiedyś męczyłam się z tym problemem... Długo szukałam odpowiedniego szamponu... W końcu wyleczyłam go jakimś olejkiem domowej roboty stworzonym przez moją babcię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, efekt mnie zamurował. Może warto kupić, nie mam dużo łupieżu, ale zawsze to lepsze i szybsze niż szampony przeciwłupieżowe :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Etekt robi wrażenie! Bardzo przydatny post, dobrze wiedzieć, że jest taki szampon.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobry szampon, polecam, nie wysusza włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaki czas używałaś ten szampon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 próbek wystarczyło na 12 myć. Dodam ze jestem posiadaczka rzadkich włosow

      Usuń
  6. Powiedz jeszcze, ile razy w tygodniu myłaś nim włosy? Ja również zmagam się z łupieżem i niestety dermatolodzy nie umieją mi pomóc. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myłam włosy 2 razy w tyg tym szamponem, polecam go w 100% oraz rezygnację z szamponów które w składzie maja SLS, powinno pomoc. Pozdrawiam

      Usuń
  7. wszystko fajnie - tylko ze zdjęć niestety nie wynika, że to Ta sama głowa - na jednym zdjęciu blond w włosy na drugim ciemne .... hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam SIM Sensitive 'a z Finlandii. Mają całą serię terapeutyczną SYSTEM 4, w tym szampony przeciw różnym rodzajom łupieżu. Tylko trudno kupić, jak nie ma u fryzjera trzeba szukać kontaktu z dystrybutorem http://www.hair-products.pl
    Sklepu internetowego niestety nie znalazłem.
    Karol

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że przetestowałam wiele szamponów, odżywek i innych kuracji, ten akurat średnio mi pomógł, ale bardzo chwale sobie szampon przeciwłupieżowy od Seboradinu, bardzo nawilża, elimunuje swędzenie skóry głowy. Uważam, że bardzo warto przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Również używam ampułek przeciwłupieżowych Seboradin :D
    Włosy ładnie pachną i nie przetłuszczają się jak kiedyś, a łupież znika. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Korzystałam kiedyś z tego szamponu, jednak miałam coraz bardziej zaawansowany łupież i musiałam udać się do lekarza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre opinie ma szampon dandrene tylko cena dosc wysoka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...