1 2 3 4 5

Obserwatorzy

2 stycznia 2013

Testujemy przyprawy od ROYAL BRAND





W ramach współpracy z firmą Royal Brand uzyskałam możliwość przetestowania wielu ciekawych, aromatycznych nowości.  Ogólnie rzecz biorąc otrzymałam wielką pakę przypraw, które stanowiły unikalny, smaczny składnik dań, które przygotowywałam.

 

W skład mojej paczki wchodziły:

  • Arabiata – przyprawa włoska

  • Grill barbecue – mieszanka przypraw

  • BIO Pomidory – chipsy

  • Grill o smaku piwa – mieszanka przypraw

  • Skórka cytrynowa – posypka

  • Curry

  • BIO bazylia siekana

  • Anyż mielony

  • Suszone kasztany

  • Suszona słodka papryka

     

     

 


Przyprawy Royal Brand do tej pory były dla mnie nowością. Nigdy nie miałam okazji wypróbować tych aromatycznych, niespotykanych smakiem,  wyróżniających się recepturą przypraw. Każdą po kolei testowałam krok po kroczku i za każdym razem byłam miło zaskoczona. Zapraszam na recenzję.

 Próbowaliście przypraw firmy Royal Brand?

A może macie inne ulubione marki?

Podzielcie się swoimi typami ;) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...