1 2 3 4 5

Obserwatorzy

27 lutego 2013

III edycja akcji NUK Testująca Mama




Ku mojej uciesze zakwalifikowałam się do III edycji akcji NUK Testująca Mama, a tym samym otrzymałam możliwość wyboru i przetestowania produktów od firmy NUK. 

 


 

 

 

 




Paczuszka przygotowana przez producenta zawierała:

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Zestaw NUK DISNEY Król Lew: butelka NUK FIRST CHOICE (300 ml) z anatomicznym silikonowym smoczkiem, rozmiar 2,  NUK Active Cup z silikonowym ustnikiem "niekapkiem" , silikonowy smoczek uspokajający,  rozmiar 2

 

 

 

 

 

  • Smoczek anatomiczny do uspokajania rozm. 1

 

 

  • Długopis

  • Katalog produktów




 

 

 

 

 

 

Cały asortyment produktów NUK można zobaczyć na stronie producenta.

Znajdziecie tam również wiele porad i informacji na temat ciąży, karmienia oraz wiele innych. Zachęcam do obejrzenia.



A z racji tego, że mój Igor od urodzenia nie tolerował butelek i smoczków,  więc nie będzie używał niektórych produktów, które otrzymaliśmy. Chciałabym zorganizować konkurs Dla Maluszków i obdarować 2 osoby zestawem produktów NUK.


Jak podoba się Wam mój pomysł?

Startujemy z konkursem?

Ktoś chętny? :)


2 komentarze :

  1. Świetne produkty;) Ja byłabym jak najbardziej chętna na konkurs;) Nie dla mnie, bo nie mam jeszcze dzieciątka... Jednak mój chrześniak na pewno się bardzo ucieszy z takiego prezentu... A Jego rodzice jeszcze bardziej^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :) fajnie że robisz takie konkursy ! :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...