1 2 3 4 5

Obserwatorzy

28 lutego 2013

Konkurs na Only You: "Najbardziej wzruszający moment..."Zakończony

 

 

 

 

Jak pisałam Wam w poście tutaj  dotyczącym III edycji Akcji Testowania z NUK, otrzymałam do wypróbowania zestaw zawierający produkty, z których mój Igor nie skorzysta, dlatego chciałabym obdarować 2 osoby takimi oto zestawami:

 

 

 

 

 

Nagroda główna za najciekawszą wypowiedź:

 


 

 

  • Płyn do mycia smoczków i butelek NUK

  • Butelka NUK FIRST CHOICE (300 ml) wykonaną z polipropylenu (PP) z anatomicznym silikonowym smoczkiem, rozmiar 2 (6-18 miesięcy), M (do mleka modyfikowanego)

  • silikonowy smoczek uspokajający NUK, rozmiar 2 (6-18 miesięcy)

 

 


Nagroda dodatkowa przyznana będzie drogą losowania:

 





  • Myjka do ciała FIKI MIKI

  • Śliniaczek Enfamil

  • Anatomiczny smoczek uspakajający NUK, rozmiar 1 (0-6miesięcy)

 

 

 

 

 

Aby otrzymać nagrodę należy spełnić kilka warunków:

 

1.Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga

2.Musisz zostać fanem mojego Fanpage’a na Facebooku KLIK

3.Musisz zostać fanem Fanpage’a NUK na Facebooku KLIK

4.Musisz w komentarzu pod postem napisać odpowiedź na pytanie konkursowe:  

"Który moment z życia każdej mamy  jest według Ciebie najbardziej wzruszający?"

5.W komentarzu pod postem konkursowym należy podać swój adres e-mail.

6.Miłym akcentem będzie umieszczenie banneru (z podlinkowaniem) z informacją o rozdaniu na swojej stronie internetowej.

 

 

 

 

 

 

Prawidłowe zgłoszenie powinno wyglądać tak:

 

1.Obserwuję jako:

2. Lubię Only You na FB  jako: (Imię i pierwsza litera nazwiska)

3. Lubię NUK na FB jako: (Imię i pierwsza litera nazwiska)

4. Odpowiedź:

5. E-mail:

6.Banner: tak/ nie (link do strony)



 

Regulamin konkursu:

  • Sponsorem nagród jest NUK  oraz Anusia-Sta

  • Nie biorę pod uwagę zgłoszeń blogów stworzonych tylko pod konkursy/rozdania.

  • Do konkursu można zgłosić się tylko raz.

  • Pierwszy zwycięzca zostanie wybrany przeze mnie na podstawie wypowiedzi, otrzymując nagrodę główną.

  • Drugi zwycięzca zostanie wybrany drogą losowania, otrzymując nagrodę dodatkową.

  • Wyniki konkursu zostaną ogłoszone przeze mnie w ciągu 5dni od zakończenia  na blogu Only You w osobnym poście.

  • Nagroda będzie wysłana tylko i wyłącznie na terenie Polski.

  • Konkurs trwa od 29.02.2013 do 22.03.2013

  • Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

 

 

 

Zasady są niezwykle proste a nagrody jedyne w swoim rodzaju. 

 Tak niewielki krok dzieli Was od wygranej.

Zapraszam serdecznie!

 

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt mailowy: onlyou@op.pl


  Konkurs zakończony. Wyniki dostępne tutaj.

19 komentarzy :

  1. 1.Obserwuję jako:Paradoxaraz
    2. Lubię Only You na FB jako: Iwona B
    3. Lubię NUK na FB jako: Iwona B
    4. Odpowiedź:Kiedy spojrzymy maluszkowi pierwszy raz w oczy
    5. E-mail:iwonab53@gmail.com
    6.Banner: tak http://paradoxaraz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Obserwuję jako Mary Wedz
    2. Lubię Only You na FB jako: Maria Wedz
    3. Lubię NUK na FB jako: Maria Wedz
    4. Odpowiedź:Najważniejszym momentem dla każdej mamusi jest położenie malenstwa na brzuchu zaraz po urodzeniu i poczucie na sobie pierwszych uderzeń małego serduszka
    5. E-mail:marei17@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Obserwuję jako:Ginger G
    2. Lubię Only You na FB jako:Kaludia K
    3. Lubię NUK na FB jako: Klaudia K
    4. Odpowiedź:Najbardziej wzruszającym momentem z życia mamy jest poród.Kiedy a świat przychodzi w końcu twoje wyczekiwane maleństwo.Kiedy możesz je w końcu pierwszy raz zobaczyć i przytulić.Kiedy uświadamiasz sobie,ze nie jesteście już jednością,a żyjecie oddzielnie w dwóch ciałach,ale jednak zawsze będziecie razem.
    A później już tylko obserwujesz jak rośnie,rozwija się,mówi pierwsze słowa i stawia pierwsze kroczki.To są najbardziej wzruszające chwile,których długo nie zapomni żadna z Nas.

    5. E-mail:opiniuj.kosmetyki@wp.pl
    6.Banner: tak opiniuj-kosmetyki.blogspot.com stopka bloga po prawej str.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Obserwuję jako: Kaśśś^^
    2. Lubię Only You na FB jako:Katarzyna L.
    3. Lubię NUK na FB jako:Katarzyna L.
    4. Odpowiedź: Najbardziej wzruszający moment w życiu każdej mamy to moment pierwszego "zobaczenia" swojego dzieciątka na badaniach USG. Wtedy każdej mamusi pojawia się łezka w oku;)
    5. E-mail: kasiulek1992@op.pl
    6.Banner: nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako :Monika Miczek
    Lubię Only You na FB jako:Monika M.
    Lubię NUK na FB jako:Monika M.
    Odpowiedź:Najbardziej wzruszającym momentem w życiu każdej mamy jest moment usłyszenia bicia serca dzieciątka znajdującego się jeszcze w brzuszku !!!!
    Właśnie nie dawno usłyszałam i tego momentu nie zapomne do końca życia:)***
    e-mail:minio25@onet.pl
    baner:tak link do strony:http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1:bernadetta
    2.Bernadetta b.-j.
    3 Bernadetta b-j.
    4 A dla mnie nabardziej wzruszającym momentem było pierwsze kamienie maluszka kiedy można się w spokoju przytulić, popatrzeć w te małe oczęta i rozkoszować się jego widokiem do woli.
    5 bernadettabolek@gmail.com
    6 banner nie ale dodałam notkę na blogu http://mamom-polecamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję bloga jako: Patrycja Miczek
    2. Lubię Only You na FB jako: Patrycja M.
    3. Lubię NUK na FB jako: Patrycja M.
    Odpowiedź: Najbardziej wzruszającym momentem w życiu każdej mamy jest usłyszenie płaczu dziecka zaraz po urodzeniu. Jest to najszczęścliwsze wydarzenie, bo wie, że jej Maleństwo jest już na świecie, że żyje, że jego serduszko bije.
    4. cosmetics.reccomending@gmail.com
    6. Baner na blogu w pasku bocznym: http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Obserwuję jako: madziakudla
    2. Lubię Only You na FB jako: Magdalena M.
    3. Lubię NUK na FB jako: Magdalena M.
    4. Odpowiedź: Wzruszających momentów było bardzo wiele. Zaczynając od testu ciążowego, pierwszego USG, poprzez pierwszy kopniaczek, narodziny i pierwszy uśmiech skierowany do mnie. Każda z tych chwil jest wyjątkowa i niepowtarzalna, jednak najbardziej wzruszającą chwilą był moment przyjścia na świat naszego cudownego synka. Tym bardziej, że podczas porodu wystąpiły komplikacje i do końca nie było wiadomo, czy maluszek urodzi się żywy. Na szczęście wszystko skończyło się dobrze i teraz mogę się cieszyć moim Słoneczkiem, który rozpromienia każdy mój dzień :)
    5. E-mail: madziakudla@o2.pl
    6.Banner: tak, http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Obserwuję jako: kacpusiek a
    2. Lubię Only You na FB jako: Aga M
    3. Lubię NUK na FB jako: Aga M
    4. Odpowiedź:Wg mnie najbardziej wzruszającym momentem dla mamy jest chwila w której słyszy słowa "Ma Pani zdrowa/zdrowego córke/syna" - te słowa po często niezbyt łatwych 9 miesiącach są jak złoty medal dla maratończyka :)
    5. E-mail:kacpusiek@gmail.com
    6. Banner: nie

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Obserwuję jako: Anna Dziewa
    2. Lubię Only You na FB jako: Anna D.
    3. Lubię NUK na FB jako: Anna D.
    4. Odpowiedź: Najbardziej wzruszającym momentem w życiu każdej mamy jest pierwszy płacz dziecka, oraz pierwsze przytulenie i przystawienie do piersi.
    5. E-mail: neczka.19866@wp.pl
    6.Banner:https://www.facebook.com/aneczka.19866?ref=tn_tnmn





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Obserwuję jako: Anna Dziewa
      2. Lubię Only You na FB jako: Anna D.
      3. Lubię NUK na FB jako: Anna D.
      4. Odpowiedź: Najbardziej wzruszającym momentem w życiu każdej mamy jest pierwszy płacz dziecka, oraz pierwsze przytulenie i przystawienie do piersi.
      5. E-mail: neczka.19866@wp.pl
      6.Banner:https://www.facebook.com/aneczka.19866?ref=tn_tnmn

      Usuń
  12. 1.Obserwuję jako:Żulkowa mama
    2. Lubię Only You na FB jako: Ann Szy
    3. Lubię NUK na FB jako: Ann Szy
    4. Odpowiedź: najbardziej wzruszającym momentem dla mnie było gdy córeczka złapała mnie za palec prawej dłoni którą włożyłam do inkubatorka aby ja poglaskac, ona mnie złapała otworzyła na chwilkę jedno oko- leniuchowi sie drugiego nie chciało- pociumkała tętno sie uspokoiło i spała słodko dalej trzymająć paluszek a po kilku dniach juz była ze mną w domku!
    5. E-mail:kyok3@wp.pl
    6.Banner: udostepnilam na profilu FB

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako : Olga M.
    2. Lubie Only You na FB jako : Olga M.
    3. Lubię NUK na FB jako : Olga M.
    4. Odpowiedź : Najbardziej wzruszający moment dla manie jako mamusi dwójki uroczych maluszków był na pierwszym USG, kiedy usłyszałam bicie serduszka jeszcze wtedy małych moich fasolek ;) za każdym razem poleciały mi łzy, ale to były łzy szczęścia :) kolejnym równie ważnym momentem był poród, gdy zobaczyłam swoje dzieciaczki od razu o bólu zapomniałam jaki był :D :) Kocham moje dzieci nad życie chociaż są małymi łobuzami i czasem dają w kość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako : Olga M.
    2. Lubie Only You na FB jako : Olga M.
    3. Lubię NUK na FB jako : Olga M.
    4. Odpowiedź : Najbardziej wzruszający moment dla manie jako mamusi dwójki uroczych maluszków był na pierwszym USG, kiedy usłyszałam bicie serduszka jeszcze wtedy małych moich fasolek ;) za każdym razem poleciały mi łzy, ale to były łzy szczęścia :) kolejnym równie ważnym momentem był poród, gdy zobaczyłam swoje dzieciaczki od razu o bólu zapomniałam jaki był :D :) Kocham moje dzieci nad życie chociaż są małymi łobuzami i czasem dają w kość :)
    5. e-mail : oleczka34f@wp.pl
    6. Baner nie

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako: Monika S.
    2. Lubię Only You na FB jako: Monika S.
    3. Lubię NUK na FB jako: Monika S.
    4. Odpowiedż: Najbardziej wzruszający dla mnie moment i dla każdej mamy jest przyjście maluszka na świat oraz usłyszenie od lekarza,że jest zdrowy. Nasz maluszek jest już coraz starszy i pierwsze słowa wypowiada Mama-Tata to dla mnie jest wzroszające oraz postępy,które widzimy i cieszymy się również z naszym skarbem. Na codzień obserwujemy malca oraz spędzamy z nim sporo czasu powstaje między nami więż. Kocham mojego synka mimo że jest nie grzeczny czasam,i ale to jest już więz matki.
    5.e mail: monia160493@gmail.com
    6.Baner nie

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Obserwuję jako: Monika Kwatek
    2. Lubię Only You na FB jako: Monika K
    3. Lubię NUK na FB jako: Monika K
    4. Odpowiedź: Moim zdaniem macierzyństwo to najwspanialszy i najpiękniejszy etap w życiu każdej kobiety. Towarzyszy mu wiele wyjątkowych oraz niezapomnianych chwil.
    Uważam, że najbardziej wzruszającym momentem w życiu każdej mamy jest czas narodzin maleństwa i ta magiczna chwila w której mama pierwszy raz widzi swoje wyczekiwane przez 9 miesięcy dzieciątko. Jestem pewna, że każda kobieta w ciąży pragnie przede wszystkim aby jej dziecko urodziło się zdrowe, ale myślę również, że każda przyszła mama zastanawia się jak będzie wyglądać jej maleństwo. Więc kiedy nadchodzi ten wyjątkowy moment narodzin i kobieta wydaje na świat maluszka oraz pierwszy raz spogląda w jego oczka nie sposób ukryć wzruszenia oraz łez szczęścia.
    Ja z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że nigdy nie byłam tak wzruszona ja 24 listopada o godzinie 14.10 kiedy pierwszy raz ujrzałam mojego syneczka, pogłaskałam go po policzku oraz usłyszałam jego słodki płacz. Nawet teraz gdy piszę o tej wyjątkowej chwili kreci mi się łezka w oku…
    5. E-mail: monikakwatek@vp.pl
    6.Banner: udostępniłam na profilu FB http://www.facebook.com/monika.kwatek

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Obserwuję jako: Krysia O
    2. Lubię Only You na FB jako: Krystyna O
    3. Lubię NUK na FB jako: Krystyna O
    4. Odpowiedź: W pełni zgadzam się z wypowiedziami poprzedniczek, że w życiu każdej mamy jest bardzo wiele wzruszających i niezapomnianych chwil. Dla mnie najbardziej wzruszającym momentem był ten w którym poczułam po raz pierwszy ruchy mojego maleństwa. Myślę, że ta chwila jest niezwykła i wzrusza każdą przyszłą mamę.
    Opowiem dokładnie jak wyglądał ten wzruszający moment w moim przypadku. O maluszka staraliśmy się z mężem bardzo długo. Kiedy wreszcie zobaczyłam dwie upragnione kreseczki na teście ciążowym byłam najszczęśliwszą osobą na świecie. Jednak przyznam szczerze, że przez wiele tygodni nie mogłam uwierzyć, że mała istotka mieszka w moim ciele. Mimo, że miałam wykonywane badania USG, słyszałam bicie małego serduszka, każdego ranka męczyły mnie mdłości nie wierzyłam, że wkrótce przytulę do piersi moje dziecko.
    Przełom nastąpił 18 czerwca, kiedy byłam w 18 tygodniu ciąży. Leżałam wówczas na kanapie i przygotowywałam się do obrony pracy magisterskiej której termin miałam wyznaczony za kilka dni. Za oknem było niesłychanie gorąco, dzieci bawiły się na placu zabaw, a ja z lekko zaokrąglonym brzuszkiem byłam pochłonięta lekturą dotyczącą matematyki finansowej. I nagle poczułam zdecydowanie kopnięcie mojego maluszka! A za chwilę kolejny najsłodszy kopniaczek na świecie. Byłam bardzo wzruszona, łzy płynęły mi po policzkach. W tej wyjątkowej chwili tak naprawdę po raz pierwszy uświadomiłam sobie, że moje maleństwo jest, żyje i mieszka pod moim sercem. A w dodatku chce mi powiedzieć: „Mamusiu kocham Cię, już niedługo się zobaczymy!”.
    Chwili w której poczułam pierwsze ruchy maleństwa nie zapomnę do końca życia! Uważam, że jest to jeden z najbardziej wzruszających momentów w życiu każdej mamy.
    5. E-mail: owczarek.k@interia.pl
    6.Banner: udostępniłam na profilu FB http://www.facebook.com/krystyna.owczarek.98

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Obserwuję jako Beata Kowalczyk
    2.Lubie Only you na fb jako Beata K
    3.Lubie Nuk na fb jako Beata K
    4. Dla mnie wszystkie chwile są wzruszające od samego początku...od narodzin mojej długo wyczekiwanej córeczki.Od chwili narodzin i od pierwszego momentu kiedy już mogłam zobaczyć swoją córeczkę po cięciu cesarskim i ogólnym znieczuleniu każda chwila spędzona z moją córką to dar od Boga i przecudowny czas. Wybierając najbardziej wyjątkową chwilę to moment kiedy moja Juleczka zaczęła się do mnie śmiać w głos...była to taka wielka i ogromna radość...kiedy ona śmiała się do mnie mi spływały łzy po policzku ze szczęścia.Ten jej radosny śmiech sprawiał,że się rozpływałam ze szczęścia.
    Julcia ma teraz 8 miesięcy i kilka dni temu zaczęła mówić mama...to kolejna chwila wspaniała w życiu każdej mamy,gdy jej pociecha zaczyna mówić to wspaniałe i magiczne słowo mama. Czuje,że ona używa go świadomie,bo gdy znikam jej z pola widzenia po prostu mnie woła. To takie wspaniałe uczucie...myślę,że kolejnym pięknym momentem będzie usłyszeć KOCHAM CIĘ MAMO!!! Kiedy nasz owoc miłości pielęgnowany najlepiej jak się da z całego serca wypowie te piękne, tak wiele znaczące słowa...chyba będę beczeć z radości i szczęścia cały dzień ;)
    5.e-mail: beatka1006@op.pl
    6baner: http://beatka1006.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...