1 2 3 4 5

Obserwatorzy

2 lutego 2013

Magiczny 1%





1% wydaje się, że jest to tak mało a tak wiele może pomóc innym, najbardziej potrzebującym.
Nie bądźcie obojętni - przekażcie 1% swojego podatku, by to zrobić należy w odpowiednich rubrykach zeznania podatkowego, zatytułowanych „Wniosek o przekazanie 1% podatku należnego na rzecz organizacji pożytku publicznego OPP”, wpisujemy:
  • nazwę i numer KRS organizacji, której chcemy przekazać 1% naszego podatku (art.45 ust.5c ustawy o pdpf). Numer ten znajdziemy m.in. na liście publikowanej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej.
  • kwotę, którą chcemy przekazać organizacji – nie może ona być większa niż 1% tego podatku, który mamy do zapłacenia urzędowi skarbowemu (po zaokrągleniu do pełnych dziesiątek groszy w dół - art.45 ust.5c ustawy o pdpf). 

Lista osób, które potrzebują Waszej pomocy zamieściła na swojej stronie internetowej nasza blogowa koleżanka Lilia:


 
http://lilia.celes.ayz.pl/blog/uncategorized/1/





Nie zawsze możesz komuś pomóc osobiście, ale to nie znaczy, że nie możesz pomóc mu wcale...

4 komentarze :

  1. Aniu Kochana, dziękuję za udostępnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. 1% ważna rzecz.
    Ja już złozyłam swoje zeznanie, oczywiście nie zapomniałam o 1%.

    OdpowiedzUsuń
  3. warto komuś przekazać 1% podatku - licząc na szybko - 38mln ludzi w kraju, niech będzie, że 10mln ludzi pracuje i odprowadza podatki - niech 1% od każdej z tych osób wyniesie 10zł... robi to zawrotną kwotę, którą warto rozdysponować

    Ja w tym roku przekazałam pieniążki dla dwóch bliźniaczek - Julii i Karolince http://juliaikarolina.blogspot.com/ których historię poznałam na forum muratora :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...