1 2 3 4 5

Obserwatorzy

21 lutego 2013

Mydło 100% naturalne Kea Shea - opinia



Mój dzisiejszy post dotyczył będzie naturalności, nawoływał będzie do używania zdrowych, ekologicznych produktów, a to zasługa firmy BIOLANDER, wyłącznego dystrybutora w Polsce kosmetyków bio naturalnych.


Wszystko dzięki temu, że w ramach mojej aktywności na Facebookowym Fanpage'u BIOLANDER'A otrzymałam do przetestowania Mydełko Kea Shea Karite z Miodem oraz Papier d'Armenie tzw. Papier Ormiański.





Masło Shea nazywane jest "Złotem" malijskich kobiet. Jest to cenny anti-aging, skarb dla zdrowia skóry, idealny produkt dla całej rodziny.

Można powiedzieć że to w 100% naturalny medykament dla skóry suchej.

 Producent mydełka Karite Europa Afryka (KEA), z siedzibą w Aix-les-Bains w Sabaudii oferuje bezpośredni import i sprzedaż masła Shea.

9 komentarzy :

  1. Takie mydełka naturalne są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię naturalne mydełka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię bardzo naturalne produkty.
    Ciekawe to mydełko.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię mydla naturalne, moja siostra robi je sama :)) Dlatego kupować innych nie muszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł Kasiu, ale chemikiem ani farmaceutą nie jestem :( Nie potrafię :(

      Usuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...