1 2 3 4 5

Obserwatorzy

13 lutego 2013

Oliwka antycellulitowa Dr Beta - opinia


 

AROMATERAPIA jest  prostą i skuteczną, a przy tym przyjemną w stosowaniu, metodą usuwania wielu dolegliwości przy użyciu naturalnych roślinnych olejków eterycznych używanych w masażu, do kąpieli, oraz w formie inhalacji i wdychania po rozpyleniu w otaczającym nas powietrzu i wchłaniania przez skórę. 

 


Nie bez powodu w moim dzisiejszym poście poruszam temat aromaterapii - moja nową współpracę nawiązałam dzięki uprzejmości Pani Magdy - przedstawiciela marki Cassolette, dystrybutora kosmetyków firmy Dr Beta, która zajmuje się produkcją olejków eterycznych oraz oliwek do masażu.


Dr Beta®  to gwarancja najwyższej jakości, czystych, naturalnych olejków eterycznych pochodzących bezpośrednio od producentów bez dodatków syntetycznych i rozpuszczalników. Stosowanie pachnących olejków eterycznych zalecane jest dla osiągnięcia lepszego samopoczucia, zdrowia i urody.  

 

Jednak przed używaniem ich należy dowiedzieć się jakie są wskazania i przeciwwskazania do aromaterapii. 

Głównym przeciwwskazaniem jest ciąża. 

Ze względu na oddziaływanie na gospodarkę hormonalną w okresie ciąży nie należy stosować olejków: cyprysowego, hyzopowego, jałowcowego, kopru włoskiego, lawendowego, majerankowego, mięty pieprzowej, rozmarynowego, różanego, rumiankowego, szałwii, tymiankowego.


Ze względu na oddziaływanie na psychikę dla dzieci nie należy stosować olejków:

bergamotowego, drzewa herbacianego, drzewa różanego, eukaliptusowego, geraniowego, jałowcowego, neroli, rozmarynowego, sandałowego, szałwii muszkatołowej, tymiankowego, yanglowego.



Powyższe przeciwskazania nie dotyczą gotowych kosmetyków Dr Beta z olejkami. 


Między innymi dotyczy to testowanej przeze mnie Oliwki "JG" przeciw cellulitowi o pojemności 110ml.

 

 








Według producenta:


  • Jest jednym z serii preparatów wyszczuplających "JG". Składnikiem czynnym serii jest specjalnie dobrana kompozycja olejków eterycznych z olejem geraniowym i jałowcowym, które regulują gospodarkę płynami, przyspieszają wydalanie toksyn i składników rozkładu tkanki tłuszczowej

  • Oliwka poprawia napięcie skóry w okresie odchudzania, nadaje skórze miękkość i sprężystość. 

  • Przeznaczona przede wszystkim do masażu, także profesjonalnego.

  • Przeznaczona jest do terapii cellulitu i otyłości.

 

 







Moje spostrzeżenia:

  • Oliwka bazuje na naturalnym olejku z nasion winogron bogatych w fitosterole, fosfolipidy i witaminy E oraz F, które wykazują działanie pielęgnujące

  • Posiada przyjemny zapach  roztartego jałowca, płynna konsystencja

  • Dobrze rozprowadza się na skórze, stopniowo wchłania

  • Nadaje dobry poślizg, ułatwia tym samym pracę masażysty

  • Usprawnia procesy metaboliczne

  • Skóra po jej użyciu jest miększa, widocznie jędrniejsza, cellulit zmniejszony

  • Nie uczula

  • Nie zatyka porów

 

 

 

Skład produktu:

 

 

 

 

 

 

 

 

Podsumowanie:

Przy codziennym stosowaniu olejku cellulitowego na skórę brzucha, bioder, pośladków i ud zauważyłam iż moja skóra miększa, elastyczna i sprężysta.  Cellulit wyraźnie zmniejszył się, a ja zmierzyłam 2centymetry w pasie mniej ;)

 

Produkt ten stosowałam również do masażu wyszczuplającego  mojej pacjentki, która od lat walczy z otyłością. Zabieg ten trwał 2 tygodnie. Przy codziennym, 30 minutowym masażu  kobieta zauważyła poprawę jędrności  skóry na plecach, cellulit zmniejszył się, kobieta była bardzo zadowolona :) a tym samym i ja. Uwielbiam pomagać innym - taka jest misja Fizjoterapeuty z powołania.


Z tego miejsca gorąco polecam innym stosowanie olejku przeciw cellulitowi Dr Beta, jest rewelacyjny, a do tego bardzo wydajny.


Zapraszam Was również do obejrzenia całego asortymentu firmy Dr Beta tutaj, zaś tutaj na Fanpage'a Dr Beta, gdzie znajdziecie wiele ciekawostek na temat medycyny naturalnej, aromaterapii, jak i olejków eterycznych.




Znacie produkty Dr Beta? Jakie jest Wasze podejście do aromaterapii? Stosować/nie stosować?



11 komentarzy :

  1. Jak widać efekty, to chyba najważniejsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,
    Pytałaś mnie, gdzie można zgłosić się do testów co do produktów BingoSpa. Otóż nabory do testów III edycji tej firmy już się zakończyły, a kolejne zostaną przeprowadzone na przełomie marca i kwietnia. Jeżeli chcesz być na bieżąco to zapraszam do obserwowania mojego FunPage na fb https://www.facebook.com/mybeautyfashionstyle

    Pozdrawiam !

    Kraina testowania z www.testowanie-produktow.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. najwyższy czas zapoznać się z asortymentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie znam produktu wiec ciezko mi cokolwiek powiedziec:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie bomba <3 uwielbiam oliwki dr Beta, bo masaże wykonuje się nimi rewelacyjnie! a tej oliwki JG mam już 3 opakowanie... (już)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę się zgodzić z przedmówczynią :) oliwka się sprawdza w 100%, ja jeszcze do niej dokupiłam (z tej samej serii) żel JG i w duecie sprawdzają sie jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko po co w składzie tego super produktu Mineral Oil,ktory niczego nie wnosi a jedynie blokuje dostęp tych dobrych składników do naszej skóry?? Nie mam zaufania do super "mazideł" ktore w składzie mają olej mienralny czyli pochodną ropy nafowej....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...