1 2 3 4 5

Obserwatorzy

19 lutego 2013

Przyprawa do ryb VISANA - opinia








Mój dzisiejszy post dotyczy recenzji z testowania jednej z przypraw, którą otrzymałam w ramach współpracy ze Sklepem to i owo DLA ZDROWIA.


Mianowicie jest to Przyprawa do ryb VISANA, którą użyłam do przygotowania dzisiejszego obiadu - Pangi w panierce z ziemniakami.





  


  


  



SKŁAD: koper, szałwia, oregano, bazylia, pietruszka, susze warzywne, kwasek cytrynowy, pieprz, sól.


Zapraszam do zapoznania się z moją opinią:




Według producenta:


  • kompozycja ziół przeznaczona specjalnie do potraw z ryb. Nadaje się dla osób dbających o zdrowie, ceniących subtelny dodatek przypraw podkreślających naturalny smak potrawy.

  • wspaniale pobudzi Twój apetyt,

  •  wyreguluje Ci pracę przewodu pokarmowego,

  •  wzmocni funkcje żołądka,

  •  ułatwia trawienie tłuszczów.

  • działanie tej przyprawy jest antybakteryjne.





 









Moje spostrzeżenia:

  • Naturalna

  • Bez konserwantów

  • Bezpieczna dla dzieci

  • Ułatwia trawienie


Podsumowanie:


Dzięki przyprawie do ryb "Alaska" potrawy nabierają wykwintnego i niezrównywanego smaku, a ja dzięki niej stworzyłam danie, które smakiem zaskoczyło moich domowników. Nie każdy lubi rybkę ze względu na jej charakterystyczny zapach, lecz przyprawa ta nadaje jej ziołowego charakterku i z pewnością potrawy z jej dodatkiem posmakują każdemu.

Na zdjęciach zamieszczonych przeze mnie można zauważyć, że głównym składnikiem produktu są suszone zioła, które nadają potrawie niesamowity aromat oraz smak. Jak już zdążyliście mnie poznać, to pewnie zauważyliście, że jestem zwolenniczką naturalności, dlatego gorąco polecam tę przyprawę.




Jeśli jesteście zwolennikami zdrowego odżywiania i cenicie sobie wyśmienity smak, albo lubicie eksperymentować w kuchni, zapraszam Was do odwiedzenia Sklepu z Ekologiczną żywnością  to i owo DLA ZDROWIA  

Można tam ponad to zamówić zestaw próbek przypraw VISANA, które u wielu osób królują w kuchni nadając potrawom szczególnego smaku ;)



Pytanie do Was: Lubicie ryby? :) 

Jakie są Wasze ulubione dania z rybą w roli głównej?

Chętnie poczytam - zapraszam do komentowania.








5 komentarzy :

  1. Odkąd poczytałam sobie w sieci o pangach więcej ich nie tknę... ale tak w ogóle to ryby uwieeelbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej lubię ryby. U nas ulubiona potrawa, to chyba smazone okonie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam koleżankę z Malinowego klubu;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...