1 2 3 4 5

Obserwatorzy

8 lutego 2013

Testujemy kosmetyki do pielęgnacji stóp ACERIN




W ramach aktywności na Facebookowym profilu Acerinu, otrzymałam malutką paczuszkę z produktami do testowania, a mianowicie były to:

 

  •  Krem do stóp przeciwpotny

  • Żel chłodząco - relaksujący na zmęczone i ciężkie nogi

  • Krem do stóp na suchą i szorstką skórę z woskiem pszczelim

  • Praktyczny wyciskacz do tubek 



 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 


Was serdecznie zapraszam na Fanpage'a Acerinu tutaj, a pełny asortyment firmy dostępny jest tutaj.

 

 

Pokrótce Kosmetyki  są rewelacyjne :) Zapraszam Was serdecznie na recenzję z testowania w kolejnych postach.

11 komentarzy :

  1. Fajny ten wyciskacz się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z niecierpliwością czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to czekamy na recenzja:) wyciskacza to ja nigdy na oczy nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa ten wyciskacz :)
    Z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten wyciskacz to rzeczywiście świetna rzecz - nic co zostanie w tubce się wtedy nie zmarnuje. :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za te miłe słowa! Bardzo mi to schlebia :) Postara się w najbliższym czasie zrobić tutorial z tym mani :) Mam nadzieję, że jeszcze wpadniesz na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowy wyciskacz do tubek. Przydałby się na pewno w każdym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też od nich miałam zestaw chyba czterech próbek, bardzo fajne produkty, szczególnie dobrze wspominam ten żel do zmęczonych nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To czekam na recenzję trzeciego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  10. zaczynam obserwować i zapraszam również do siebie ;) http://dobretestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...