1 2 3 4 5

Obserwatorzy

11 lutego 2013

Testujemy lekką przekąskę Sunny Corn





"Sunny Corn jest pierwszą marką, która niedawno zagościła w asortymencie nowo powstałej firmy Planet Food. Do rąk klientów trafiły wyśmienite i niespotykane dotąd na naszym rynku wafle zbożowo ryżowe.


Wafle Sunny Corn to produkty najwyższej jakości – wytwarzane według oryginalnej receptury, dzięki której są chrupiące i lekkie. Niepowtarzalny charakter wafli Sunny Corn nadają im starannie dobrane składniki, które stanowią o wyjątkowości produktu. To właśnie wyjątkowa lekkość i neutralny charakter wafli Sunny Corn sprawiają, że mogą być one smaczną przekąską lub – obłożone serem, wędliną, warzywami - zdrowym posiłkiem dla osób dbających o linię, a także, w połączeniu z bitą śmietaną, czekoladą, owocami mogą stanowić smakowity, zdrowy deser. "

W ramach współpracy jaką nawiązałam z Sunny Corn otrzymałam do testowania kilka paczek tych przepysznych wafelków. 

 


 

 

 

 

 

W asortymencie firmy dostępne są dwa rodzaje produktów: 

  • naturalne wafle zbożowo-ryżowe

  • wafle zbożowo - ryżowe o smaku cebuli





Moje spostrzeżenia:

  • Wafelki są w 100% naturalne

  • Są dietetyczne - 1 wafelek to tylko 19 kcal

  • Są smaczne - najlepsze jakie do tej pory jadłam

  • Świetnie komponują się z warzywami jak i owocami

  • Idealna przekąska między posiłkami

  • Pyszna alternatywa wysokokalorycznych chrupek/chipsów

  • Uwielbiają je dzieci


Podsumowanie:

Wafelki Sunny Corn są pyszne, smak ich jest jedyny w swoim rodzaju. Nie smakują jak zwykłe wafelki ryżowe, smak ich podobny jest do pieczywka chrupkiego, ale to nie to samo....

Uwielbia je mój synek, są w 100% naturalne oraz bez konserwantów, więc podaje mu bez obaw ;)






Świetnie smakują z jajkiem, rybą, żółtym, białym serem, warzywami, owocami, dżemem, czekoladą....




 

 

 



 

 

 

Wyśmienicie nadają się jako "podkład" pod sadzone jajeczko :)


 

 

 

 

Super smakują z dodatkiem kiślu owocowego :)

 

 

Pasują do wszystkiego.


Warto zajrzeć również na Facebookowego Fanpega Sunny Corn tutaj, gdzie w ramach aktywności przewidziane są niespodzianki  :)


Tutaj zaś, na stronie internetowej producenta widnieje lista sklepów, gdzie można zakupić przepyszne wafelki.



Pytanie do Was: próbowaliście? :)



 


8 komentarzy :

  1. Super są i na słodko i z sałatką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Bardzo mi miło czytać takie komentarze. Tutorial z miłą chęcią zrobię w najbliżyszym czasie jednak gdybym miała podać receptę na pznokcie musiałabym dodać pustego posta ;) Postaram się jednak zgromadzić jakieś informacje i to co wiem na temat ich pielęgnacji.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystkie przekąski tego typu;) Muszą być pyszne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. odpowiadając na Twoje pytanie ja już miałam okularki a teraz jak poszłam to tylko wydarto się na mnie bo wcześniejszej byłam u innego okulisty i dlaczego teraz zmieniłam i nie dano mi mocniejszych także zostałam przy mojej o,75 - :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej lubię na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja o nich pierwszy raz slysze, ale jak mowisz ze dobre to pewnie je kupie na skosztowanie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a jaki ma indeks glikemiczny ? bardzo mnie to interesuje bo sa naprawde fajne .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...