1 2 3 4 5

Obserwatorzy

25 lutego 2013

Testujemy Olejek do kąpieli Dermedic


 



 W ramach współpracy jaką udało mi się nawiązać z firmą Dermedic specjalizującą się w produkcji leków, suplementów diety oraz dermokosmetyków otrzymałam możliwość przetestowania Olejku do kąpieli z Serii Emolient Linum.




Produkty z tej grupy przeznaczone są do pielęgnacji skóry problematycznej, atopowej, suchej, bardzo suchej oraz skłonnej do alergii.


Emolient dzięki swoim właściwościom w kosmetyce nazywany jest  preparatem trwale nawilżającym skórę. Powinien delikatnie natłuszczać skórę, blokować parowanie wody z naskórka oraz pochłaniać wilgoć z otoczenia.


Jeśli jesteście ciekawi czy Olejek do kąpieli Dermedic nazywany Emolientem można zaliczyć do tej kategorii, zapraszam na recenzję poniżej.














Ze względu na to, że ja i mój syn jesteśmy alergikami używamy tylko sprawdzonych produktów. Stosowałam wiele Emolientów różnych firm, by sprawdzić, który z nich będzie odpowiedni do delikatnej a zarazem wrażliwej skóry mojego Igorka. Jedne były lepsze inne trochę gorsze albo były tak tłuste, że musiałam kupować specjalne środki czyszczące, aby później domyć moją wannę ;)


Ciekawa byłam jak będzie "sprawował się" Olejek do kąpieli od Dermedic, przede wszystkim moją ciekawość napędzał fakt, że nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą. Dlatego z przyjemnością testowaliśmy ten produkt.



Według producenta:

  • Regeneruje i zmiękcza skórę – Olej lniany, bogaty w NNKT /Nienasycone kwasy tłuszczowe Omega 3, Omega 6 i Omega 9/ skutecznie pielęgnuje skórę skłonną do spękań i zapaleń. 

  • Olej lniany w kompozycji z witamina E ma pozytywny wpływ na gojenie ran.

  • Eliminuje uczucie dyskomfortu napiętej skóry poprawiając jej elastyczność - kompozycja olejów działa natłuszczająco tworząc warstwę okluzyjną chroniącą przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych oraz uporczywym świądem skóry

  • Delikatnie oczyszcza skórę nie naruszając jej płaszcza hydrolipidowego - dzięki zastosowaniu odpowiedniej kompozycji składników myjących.

  •  Do codziennej pielegnacji w postaci kąpieli emoliacyjnych dla dzieci z problemem nadmiernej suchości skóry, AZS oraz łuszczycą.

  • Łatwy do zmycia z wanny. Nie zawiera mydła, parabenów, barwników. Naturalny konserwant ECO-cert

  • Hipoalergiczny

  • Polecany również dla dzieci od 1 miesiąca życia

  • Posiada pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka.

 

 

 

 

 

Skład: Mineral Oil, Caprylic/ Capric Triglyceride, C12-13 Pareth-3, Laureth-9, PEG-40 Sorbitan Peroleate, Linum Usitatissimum Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.

 

 

 

Moje spostrzeżenia:

  • Bezbarwna ciecz pozbawiona zapachu o nieco tłustawej konsystecji, która w połączeniu z wodą tworzy białą emulsję

  • Delikatnie oczyszcza

  • Nawilża sprawiając, że skóra jest odczuwalnie miększa i gładsza, nie pozostawiając tłustego filmu

  • Zmniejsza uczucie napięcia skóry

  • Likwiduje miejscowe przesuszenia

  • Nie powoduje alergii

  • Jest bezpieczny dla niemowląt i dzieci, gdyż nie zawiera parabenów ani sztucznych barwników

  • Nie brudzi wanny

  • Jest wydajny

  • Brakuje w zestawie miarki do precyzyjnego odmierzenia odpowiedniej ilości płynu

 

 

 

 

 

 

Podsumowanie:

Olejek do kąpieli Dermedic baby jest świetnym, bardzo wydajnym Emolientem. 

W połączeniu z wodą tworzy białą emulsję, która co najważniejsze nie jest bardzo tłusta. 

 

 

 

 

 

 

Bardzo denerwowało mnie to w Emolientach innych firm. Przede wszystkim nie brudzi wanny, za to ogromny plus. Delikatnie natłuszcza i odpowiednio nawilża skórę. Po kąpieli synka nie muszę stosować dodatkowych nawilżaczy i  zauważyłam, że przy codziennym stosowaniu preparatu skóra staje miękka i gładka a włoski Igorka, które polewałam wodą z Olejkiem do kąpieli stały się błyszczące i miłe w dotyku. U mnie zaś wszystkie miejscowe przesuszenia skórne (pięty i łokcie) znikły.  

Najważniejszym argumentem dla mnie do używania preparatu Dermedic jest uśmiech mojego synka, trochę katarek męczył, ale w kąpieli zapomina się o wszystkich bolączkach ;)

 



Szczerze polecam stosowanie Olejku do kąpieli Dermedic, ciekawa jestem tylko działania pozostałych kosmetyków z serii Emolient Linum, ale prawdopodobnie spisują się tak rewelacyjnie jak Olejek.

 

Zachęcam Was do obejrzenia całej serii emolientacyjnej firmy Dermedic tutaj   oraz do polubienia Fanpage'a Dermedic na Facebooku, gdzie znajdziecie mnóstwo ciekawych porad i informacji na temat pielęgnacji skóry.


Pytanie do Was:  

Znacie produkty firmy Dermedic?

Może mieliście okazję wypróbować któryś z kosmetyków z serii Emolient Linum?

Ciekawa jestem Waszej opinii.




8 komentarzy :

  1. nie znałam tej firmy :)
    ale uśmiech Twojego synka bezcenny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam firmy...
    Jakie kochane dzieciątko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe znam firmy :)
    jaki słodki chłopczyk ! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem zadowolona z tego Olejku. Używam u córci.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ten olejek. Też go mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny produkt-bardzo go lubie :D
    Zakupie go pewnie jeszcze nie raz!

    OdpowiedzUsuń
  7. My używaliśmy Olejek całkiem fajny, niestety balsam z tej seri już nie jest tak dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek jest naprawdę dobry, sama go sotosuję i efekty sa baaardzo zadowalające. Nawilżanie pierwsza klasa nie muszę stosować dodatkowego nawilżenia po kąpieli, łagodzi podraznienia, skóra staje się delikatna i miekka. Jak dla mnie bomba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...