1 2 3 4 5

Obserwatorzy

3 lutego 2013

Testujemy produkty BENUS





Firma BENUS Sp. z o.o. powstała w Poznaniu w 1991 roku, jako jedna z pierwszych piekarni produkujących mało wówczas popularny chleb pełnoziarnisty. 

 

Obecnie jest jednym z największych w Polsce producentów chleba pełnoziarnistego, tostów, bułki tartej oraz musli. W swojej ofercie posiada również żytni chleb chrupki Finn Crisp oraz pieczywa z różnych stron świata takie jak pita, tortilla, chlebek ziołowy.

 

Każdy kto wykaże się inicjatywą i kreatywny sposób wyrazi swoją opinie, a także udzieli odpowiedzi na pytania zadane na Facebookowym Fanpege'u firmy BENUS tutaj, tak jak ja może uzyskać możliwość przetestowania paczki pysznych, zdrowych produktów.



W ramach aktywnego udzielania się na profilu BENUS, otrzymałam:



 

 

  •  Chleb żytni BENUS

  • FINN CRIPS - chrupkie pieczywko czosnkowe

  • Bułkę żytnią FITNESS

  • praktyczną bawełnianą torbę na zakupy

 

 

 

 Jeśli pragniecie zmienić swoją dietę lub zgarnąć zapas pysznych a zarazem zdrowych produktów zapraszam na stronę BENUS na Facebooku tutaj.

 

 

 Dodatkowo warto zobaczyć cały asortyment firmy tutaj.

 

 A Was kochani zapraszam na recenzję z testów w kolejnych postach.



Próbowaliście produkty firmy BENUS? 


Co sądzicie o produktach, które testowałam?

 

6 komentarzy :

  1. Nie próbowałam jeszcze nic z tej firmy... Ale lubię takie zdrowe nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy. Czekam na recenzję.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam. czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy a chlebek wygląda smacznie :)

    ZAPRASZAM NA SWOJEGO BLOGA I KONKURS Z FIRMĄ MAM BABY :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowania, nie znam tych produktow

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...