1 2 3 4 5

Obserwatorzy

18 lutego 2013

Wiśniowo - czekoladowy balsam do ust PALMER'S - opinia


Mój dzisiejszy post dotyczy recenzji Balsamu do ust o zapachu czekoladowo-wiśniowym Palmer's, który otrzymałam  dzięki uprzejmości Pani Agnieszki w ramach współpracy, jaką nawiązałam ze Sklepem Internetowym BodyLand.pl





Na początek kilka informacji, dla tych co o BodyLand jak dotychczas nie słyszeli.


Pokrótce Drogeria internetowa Bodyland.pl oferuje doskonałe kosmetyki dla kobiet w różnym wieku. Wysoka jakość artykułów i korzystna cena to priorytety, jakimi kieruje się ten sklep. Kosmetyki, które można znaleźć w bogatym asortymencie, to odpowiednio dobrane produkty do przygotowania makijażu czy pielęgnacji skóry i ciała. Dzięki współpracy z cenionymi kosmetologami oraz uznanymi producentami, BodyLand proponuje jedynie sprawdzone kosmetyki, w wielu różnych odmianach.

 

Drogeria oferuje kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy dla kobiet jak i mężczyzn, stylizacji włosów, dekoracji paznokci i wiele innych.

Warto również wspomnieć o tym, że BodyLand oferuje najwyższej jakości produkty do makijażu najbardziej cenionych firm: Artdeco, Ikos, Gosh, Lumene, Clarena, Dermika itd. 


Na stronie drogerii można znaleźć kosmetyki, które zazwyczaj nie są dostępne w zwyczajnym Sklepie Internetowym. Zachęcam do obejrzenia całego asortymentu firmy tutaj oraz do przeczytania poniżej mojej opinii na temat kosmetyku z Drogerii.




 

 

 

 

Według producenta:

  • Unikalna formuła na bazie czystego masła kakaowego wzbogacona witaminą E i innymi aktywnymi emolientami wyjątkowo nawilża i nabłyszcza zapobiegając uczuciu pieczenia i suchości w okolicach czerwieni wargowej.


  •  Stosować pielęgnacyjny balsam do ust każdorazowo w razie potrzeby.



  • Gama dermokosmetyków na bazie masła kakaowego wzbogacona witaminą E i innymi składnikami aktywnymi przeznaczona do pielęgnacji ust.

 

Skład produktu:

 

 

 

 

 

 

Moje spostrzeżenia:

  • Bezbarwny Balsam o niebiańskim zapachu czekoladowo-wiśniowym z przewagą czekolady, początkowo przy wyciskaniu ma gęstą konsystencję, jednak na ustach  "topnieje", przybiera nieco płynną konsystencję i rozlewa się równomiernie na wargach.

  • Zawiera tylko naturalne składniki, witaminę E oraz emolienty

  • Nadaje naturalnego wyglądu ustom

  • Nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników i innych substancji, które mogą szkodzić zdrowiu

  • Posiada przesmaczny, słodki smak, nie można się oprzeć oblizywaniu ust co chwilka :)

  • Świetnie nabłyszcza, można stosować również na kolorową pomadkę

 

Podsumowanie:

 

Jest to bardzo całuśny balsam, nazywam go tak dlatego, że gdy tylko posmaruję nim usta mój mąż mnie całuję ściągając tym samym pewną ilość produktu z ust, który za chwilę muszę uzupełniać :P takie moje zboczenie ;)

W pewnym momencie sama zauważyłam, że masowo zajadam się nim. Jest przepyszny :) Smakiem przypomina  lukier z pączków.

Warto zaznaczyć tutaj, że oprócz tego, że jest bardzo smakowity, balsam świetnie nawilża, nabłyszcza, poprawia kondycje ust. Przy codziennym kilkukrotnym stosowaniu w ciągu dnia zauważyłam znaczną poprawę wyglądu moich warg. Są zdecydowanie miększe i nie są popękane.

Błyszczyk ponad to jest poręczny i praktyczny, pojemność 10g, także zmieści się w każdej kieszonce.

Cena nie jest wygórowana, bo to tylko 13,95 zł.

 

 

 

 

 

 

 

 

Poniżej sposób aplikacji balsamu.

 

 

 

 

 

 

 




Jeśli podobają się Wam efekty zapraszam do zakupu przepysznego Balsamu Palmer's w Drogerii BodyLand, zachęcam Was również do obejrzenia całego asortymentu Sklepu tutaj oraz do Polubienia Fanpage'a BodyLand tutaj, biorąc udział w licznych konkursach możecie wzbogacić się o markowe kosmetyki.




Pytanie do Was: wolicie zakupy Internetowe czy osobiście w miejscowych  Drogeriach? Z doświadczenia wiem, że w stacjonarnych drogeriach ceny są znacznie droższe...


Co myślicie o Czekoladowo-Wiśniowym balsamie do ust Palmer's ? Stosowałyście?

Jaka jest Wasza ulubiona marka błyszczyków?


7 komentarzy :

  1. nie stosowałam ale zapach musi być obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie ma niesamowity zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam wersję z miętą i jestem z niego bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladowo-wiśniowy zapach? Musi być genialny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...