1 2 3 4 5

Obserwatorzy

24 lutego 2013

Wyniki Pierwszego Rozdania na blogu Only You




Dziękuję serdecznie za wszystkie zgłoszenia, jest mi bardzo miło, że rozdanie wzbudziło aż takie zainteresowanie. Jestem zaskoczona a zarazem szczęśliwa, gdyż  jestem nowicjuszem w sprawach konkursowych. Odnotowałam ponad 100 uczestników i na prawdę chciałabym nagrodzić wszystkich, jednak wygra tylko jedna, wybrana drogą losowania osoba.



Powycinanie wszystkich losów zajęło mi troszkę czasu...

 

 

 

 

 

 

 

 


Maszyną losującą nie przypadkowo został mój syn, a  nad przebiegiem losowania czuwała cała moja rodzina :)W razie, gdyby Igor zjadł losy - byłby problem, ale wszystko skończyło się szczęśliwie.




 

 

 

 

 

Mieszamy, mieszamy....

 






I znów mieszamy,  mieszamy.....





Igor losuje...



 

 

 

 

Jest zwycięski los!








Zwycięzcą a raczej zwyciężczynią jest:








Gratuluję wygranej!


Właśnie piszę maila z prośbą o przesłanie danych adresowych ;)






Dziękuję pozostałym za zaangażowanie i udział w rozdaniu,  nie martwcie się - niebawem rusza tym razem konkurs kreatywny, w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody od NUK ;)





 

 

Zapraszam serdecznie.


18 komentarzy :

  1. Podziękuj synusiowi;)
    Pozdrawiam , dane już wysłałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja maszyna losująca jest PRZEUROCZA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna maszyna losująca :)

    Gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)))

    Igor cudny - ma duże oczy, zgadaliby się w tym temacie z moją córą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje wygranej :D
    Ale śliczne, niebieskie oczęta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;)
    Igor ma cudowne oczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulacje.
    Masz ślicznego synka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka urocza maszyna losująca :0
    gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodka ta " maszyna losująca " :) Buziaki ;*
    I gratulacje dla szczęściary ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje !!

    A Igorek boski :)

    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! <3 (o, widzę tam swój nick! Nie wygrałam, ale zrobiło mi się cieplej na serduszku x33)
    Jakie on ma piękne oczy, przystojniacha *o*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację!!!
    Obserwuję i pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje;D Jaka super "maszyna losująca";D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przystojniak!;-)

    Pozdrawiam i z przyjemnością dodaję do obserwowanych Malinową Koleżankę! :-)
    http://kosmetycznastudnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...