1 2 3 4 5

Obserwatorzy

30 marca 2013

ARABIATA przyprawa włoska ROYAL BRAND - opinia



Kolejnym produktem, który miałam okazję przetestować była Arabiata - przyprawa włoska firmy Royal Brand.  Szczelnie zamknięta w foliowym opakowaniu, na którym widnieje etykieta z nazwą produktu, zaś na jej odwrocie można przeczytać jej skład jak i zastosowanie.








Charakteryzuje ją silny, niepowtarzalny aromat i smak. Najbardziej wyczuwalny jest tymianek oraz rozmaryn.






Co najważniejsze, przyprawa jest w 100% naturalna i nie zawiera konserwantów.









Przyprawę włoską Arabiata wykorzystałam w przyrządzeniu sosu do spaghetti.

 

 

Mój przepis na sos do spaghetti:

 

Podsmażam na patelni z łyżką oleju rzepakowego pokrojoną w kostkę cebulę, dodaje mięso mielone. 

Smażę na średnim ogniu, ciągle mieszając, aż do osiągnięcia odpowiedniego efektu. Ja lubię, gdy mięsko jest brązowe,prawie przypalone. 

Następnie dodaje krojone pomidorki z puszki.

 Dosypuję przyprawę Arabiatę, dolewam wodę, szczyptę cukru oraz pokrojony w kostkę czosnek. 

Przykrywam przykrywką i całość duszę przez ok. 15min.


Podawać z makaronem i startym serem.

 







Zapraszam na Facebookowy profil Royal Brand, możecie tutaj znaleźć wiele inspiracji kulinarnych jak i ciekawych przepisów.

 

Na stronie producenta TUTAJ można obejrzeć cały asortyment Royal Brand.

 

 

Zachęcam do wypróbowania.



7 komentarzy :

  1. Oj jak ja dawno nie jadłam spaghetti ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam tę przyprawę i polubiłam się z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Royal m ciekawe przyprawy.
    Wesołych Świąt.
    P.S. Mała jadła ptysia z śmietaną z niebieskim barwnikiem-to był hicior na naszym kidner-party:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja daję jeszcze pokrojoną w kostkę paprykę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę Ci zdrowych i wesolych świąt w gronie najbliższych kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...