1 2 3 4 5

Obserwatorzy

15 marca 2013

Co ma wspólnego Kinga Rusin i blog Ony You?



Jest dziennikarką, współprowadzącą własną agencję PR Idea Media, ale przede wszystkim jest mamą dwóch dziewczynek, Poli i Igi.

Urodziła się w Warszawie i z tym miastem związane jest całe jej życie.

Do telewizji trafiła z konkursu. Jak wspomina ten moment K.R? "To był konkurs na prezenterów muzycznych, a ja byłam wtedy na drugim roku italianistyki. Wygrałam, ale zanim trafiłam na ekran minął rok. Zaczęłam jako spikerka w Programie Pierwszym publicznej telewizji. W swoim zawodowym życiu przeprowadzałam wywiady ze znanymi ludźmi, robiłam reportaże, felietony i materiały newsowe, pisałam artykuły do gazet, byłam korespondentem radiowym."

Cztery lata spędziła w Stanach Zjednoczonych wraz z byłym mężem Tomaszem Lisem. To była według niej najlepsza szkoła życia i dziennikarstwa oraz wielka przygoda, która skończyła się w 1997 roku. 

W roku 1998, po powrocie do Polski związała się z telewizją TVN, prowadząc program Wizjer TVN. 

Od sierpnia 2005 roku razem z Marcinem Mellerem prowadzi weekendowe wydania programu Dzień Dobry TVN. 

W listopadzie 2006 roku, razem ze Stefano Terrazzino została laureatką czwartej edycji Tańca z Gwiazdami. Następstwem tego zwycięstwa była propozycja zostania gospodynią programu „You Can Dance – Po Prostu Tańcz”, którą przyjęła  bez wahania. Jest wiceprezesem Fundacji ABCXXI – "Cała Polska czyta dzieciom".

Ponadto jest założycielką firmy kosmetycznej PAT&RUB, którą charakteryzuje bezkompromisowość, naturalność, przyjemność oraz nowoczesność w jednym.                                


 

 

 

Potrzeba matką wynalazków! Nie inaczej było w przypadku marki PAT&RUB by Kinga Rusin. Co zrobić jeżeli nigdzie nie można znaleźć kosmetyków, o których się marzy: ekologicznych, zrobionych w 100 % z naturalnych, roślinnych i czystych surowców,  jednocześnie pięknie pachnących i doskonale się wchłaniających? 

 

Można spróbować je wyprodukować! 

-Gdzie? 

-Tu, w Polsce! 

-Z czego? 

-Z najlepszych komponentów, wyszukanych w różnych częściach świata! 

-W jaki sposób?

- Przy pomocy doskonałych technologów.

 

 

Tak w 2007 roku narodziła się marka PAT&RUB. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jej pomysłodawczyniami i właścicielkami są Kinga Rusin i Magda Hajduk-Naklicka. 

Znają się od wielu lat. Będąc sąsiadkami wymieniały się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi rynku kosmetycznego: Magda jako producent kosmetyków, a Kinga jako ich konsument. 

Z tych rozmów powstał pomysł wspólnego przedsięwzięcia. 

Cel był od początku jasny: stworzyć najlepsze eko kosmetyki na polskim rynku - BEZ KOMPROMISÓW: bez żadnych parabenów, pegów, konserwantów, sztucznych zapachów i pochodnych ropy naftowej. 

 

Udało się. 

 

Kosmetyki PAT&RUB by Kinga Rusin można kupić w perfumeriach Sephora w Polsce i sklepie internetowym www.patandrub.pl

 

Powstały kosmetyki naszych marzeń: znakomite w każdym aspekcie – rewelacyjne w działaniu, cudowne w aplikacji, uwodzące zapachem i zupełnie naturalne.

 

 

 

Ale co łączy mnie zwykłą szarą blogerkę oraz gwiazdę i bizneswoman Kingę Rusin? 

Między innymi to, że obie jesteśmy mamami, obie promujemy eko kosmetyki a ja już od pewnego czasu razem z moim synkiem testujemy kosmetyki PAT&RUB.


Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii na ich temat - Zapraszam do śledzenia mojego bloga.

 

 

 

 

 

1 komentarz :

  1. Czekam na post na temat tych kosmetyków, bo czytałam różne pinie i w sumie często przewijało się, że są drogie i przereklamowane, bardzo jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...