1 2 3 4 5

Obserwatorzy

13 marca 2013

Delikatny płyn do demakijażu oczu Evoluderm - opinia


 

Filmowy wyciskacz łez, wizyta na basenie lub siłowni i inne niespodziewane zdarzenia mogą powodować powstawanie tzw. "pand". Nie chodzi tutaj o przemiłego ssaka żywiącego się pędami babusa, ale o niepożądane rozmazanie tuszu do rzęs pod oczami. Warto wtedy użyć specjalnego preparatu, który poradzi sobie z niechcianymi "pandami", czyli Płynu do demakijażu oczu. 

Dlatego nie bez powodu tematem mojego dzisiejszego posta jest "zwalczacz pand" - Płyn Evoluderm, który otrzymałam do prztestowania w ramach wspólpracy z marką Evoluderm.

 

 

Czy jest skuteczny?

Dowiecie się poniżej.  

 

 

 

 

Według producenta:

  • Jest delikatnym płynem do demakijażu oczu 

  • TONIC | 250 ml

  • Pomaga delikatnie i skutecznie usunąć nawet najbardziej trwały makijaż z twoich oczu. 

  • Został wzbogacony dodatkiem z gliceryny, ekstraktem różanym oraz wyciągiem z kwiatu bławatka.

  • Dzięki ultra delikatnym składnikom,  wrażliwa skóra wokół oczu pozostanie oczyszczona, świeża i ukojona. 

  •  Jest przeznaczony do wszystkich typów cery.

  • nie zawiera alkoholu.

  • Nie wymaga mocnego przecierania powiek














Skład produktu:









 Moje spostrzeżenia:

  • Płyn o przejrzystej błękitnej barwie, płynnej konsystencji i przepięknym kwiatowo-owocowym zapachu

  • Po wstrząśnięciu płyn dosyć mocno się pieni

  • Pierwszy raz spotkałam się z tym, że płyn posiada zabezpieczenie w postaci nakrętki, jak dla mnie to praktyczne rozwiązanie

  • Płyn nieco się klei po aplikacji

  • CI 42090 - jest to barwnik - błękit brylantowy, który może wywołać reakcję uczuleniową

  •  Methylisothiazolinone - substancja konserwująca, która uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu

  • Nie zawiera parabenów

  • Niestety mnie uczulił któryś ze składników (miałam wrażenia "ściągnięcia" skóry powiek oraz szczypała mnie)















Podsumowanie:

 Delikatny płyn do demakijażu oczu Evoluderm świetnie spełnia swoją rolę, co można zauważyć na zdjęciach poniżej. Doskonale daje sobie radę nawet z mocnym makijażem oczu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ponad to wyjątkowo pachnie, zapach ten porównałabym do Soku Multiwitamina :) Przy mocnym wstrząśnięciu płyn dosyć mocno się pieni, ale nie wiem czym to jest spowodowane. Wcześniej używałam dwufazowego płynu do demakijażu oczu L'oreal i płynu micelarnego do cery wrażliwej Bioderma i nie zauważyłam tam czegoś podobnego. Evoluderm przy zmywaniu makijażu (ja najpierw przykładam nasączone waciki do oczu i ściągam makijaż w stronę rzęs, dolne powieki przecieram w stronę kącika oczu) pozostawia lekko klejący film, ale nie przeszkadzało mi to. Bardziej zmartwiło mnie to, że któryś ze składników powodował "ściągnięcie" skóry powiek, a ponad to szczypanie i łzawienie oczu. Co nie oznacza, że każdego musi uczulać, ja jestem posiadaczką bardzo wrażliwej cery i nie każdy preparat jej odpowiada.

Zapach podbił moje serce zdecydowanie, brakuje mi tylko w tym preparacie aplikatora-pompki, który ułatwiłby aplikację.

Gdybym spotkała ten produkt w drogerii byłabym skłonna zapłacić za niego ok 20zł ze względu na duże opakowanie.

 

 

Większość kosmetyków Evoluderm pozbawione są parabenów, które są szkodliwe dla zdrowia. 

 

Za to je polecam przede wszystkim.

 

Musicie wypróbować! 

 

 

 

Zachęcam Was również do obejrzenia całego asortymentu firmy tutaj oraz do polubienia Facebookowego Fanpage'a Evoluderm, gdzie organizowane są liczne konkursy z fantastycznymi nagrodami.

 

 

 

 

Dziewczyny co sądzicie o tym produkcie?

Znacie może inne produkty tej firmy?






2 komentarze :

  1. Mam fajny krem do rąk tej marki.
    A mnie ostatnio w oczy szczypał płyn dwufazowy FlosLek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam mleczko i różany płyn do demakijażu w koszyczku a teraz w konkursie na fanpagu Evoluderm wygrałam właśnie ten płyn :) Zapach świetny..ja też pomyślałam w pierwszej chwili,że pachnie jak multiwitamina :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...