1 2 3 4 5

Obserwatorzy

24 marca 2013

DRENAFAST żel antycellulitowo - ujędrniający Biocol - opinia


 

 




Dzięki uprzejmości Sklepu Internetowego Prosto z Natury.pl zostałam wybrana oraz poproszona o przetestowanie i wyrażenie rzetelnej opinii na temat jednego z preparatów portugalskiej firmy Biocol - żelu antycellulitowego - ujędrniającego DRENAFAST.









Dużo wcześniej słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego produktu, ciekawa byłam czy warto wydać na niego "taką kasiorę", bo owego czasu kosztował 70zł, teraz sporo mniej, bo w Sklepie Prosto z natury można nabyć go już za 29zł :) Czy rzeczywiście jest wart swojej ceny?



Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii, zapraszam poniżej.








 

 


 Według producenta:

 

Drenafast Gel - wyszczuplający i ujędrniający żel antycellulitowy, z naturalnymi ekstraktami algi i arniki, które aktywują czynniki odpowiedzialne za efekt odchudzania . Kofeina przyczynia się do likwidacji grudek tłuszczowych, poprawiając krążenie i ukrwienie skóry. Regularne stosowanie żelu przyczynia się do zmniejszenia "skórki pomarańczowej", pozostawiając skórę miękką i gładką.


  • antycellulitowo-ujędrniający

  • ujędrnia i wyszczupla ciało

  • wspomaga redukcję „skórki pomarańczowej”

  • poprawia krążenie i ukrwienie skóry

  • ułatwia spalanie nadmiaru tłuszczu

  • pozostawia skórę miękką i gładką


  • Sposób użycia: 

 

Stosować rano i wieczorem w miejscach wymagających wyszczuplenia. Wcierać do całkowitego wchłonięcia.

  • Zawartość: 200 ml


 

 

 

 

 

 

 

Skład: 

Aqua, Alcohol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Propylene Glycol,m Fucus Vesiculosus, Caffeine, Arnica Montana, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Carbomer, Menthol, Camphor, Potassium Iodine, Glucose, Perfume, Tetrasodium EDTA, BHT, Triethanolamine, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothizolinone.

 

 

 

 

 Moje spostrzeżenia:

  • Produkt o nieprzejrzystej żelowej konsystencji, żółtawej barwie i mentolowo - owocowym zapachu, zamknięty w tubie

  • Nie powoduje uczuleń

  • Nawilża i ujędrnia skórę

  • Dobrze się wchłania

  • Daje uczucie chłodu a następnie rozgrzewa

  • Wcześniejsza cena - 70zł (!) obecna 29zł

  •  Łatwo się go aplikuje

  •  Nie klei się

 

 

 

 

 

 

Podsumowanie:

Żel DRENAFAST od firmy Biocol  używałam ponad miesiąc. Przykro mi to stwierdzić, ale nie posiada działania antycellulitowego. Do tego by całkowicie pozbyć się "pomarańczowej skórki" nie przyczyni się sam preparat. Aby pozbyć się cellulitu należy wprowadzić choć minimum aktywności fizycznej oraz dietę. Należy pamiętać, że leżąc i wsmarowując preparat na pewno nie pozbędziemy się defektu. W moim przypadku DRENAFAST wykazał działanie ujędrniające, w pasie straciłam 1ch przy samym wsmarowywaniu kosmetyku.  Ponad to stała się gładsza, bardziej nawilżona. Żel posiada dodatkowo pewną cechę, mianowicie przy aplikacji  daje efekt przyjemnego chłodu, który podczas wsmarowywania przeobraża się w ciepło. Niesamowite, być może to powoduje odjęcie kilka cm w pasie.

 

 Szczerze powiedziawszy nie dała bym za niego 70zł. Według mnie nie do końca się popisał, ale też nie jest zły.

 

W przyzwoitej cenie, bo za 29zł można zakupić go w Sklepie Internetowym Prosto z Natury.

 

Czy warto?

 

Myślę, że tak. 

 

Przy uprawianiu sportu i zdrowej diecie preparat ten z pewnością pomoże w pozbyciu się cellulitu. Polecam go stosować po peelingu naturalną gąbką LOOFAH.

 

 

 

 

Dziewczyny czy któraś z Was używała tego preparatu?

Jak się sprawdził?

Co o nim myślicie? 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komentarze :

  1. Nie wierzę w takie specyfiki, co potwierdza Twoja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecież napisała, że poleca... Wg mnie sprawdził się bardzo dobrze, zaznaczam, że pomogłam mu w stopniu najlepszym jaki umiem. Ćwiczyłam codziennie pupę oraz nogi. Na chudzianka.pl/drenafast-dzialanie-cena-opinie-z-forum znalazłam również płyn, który ma wspomagać odchudzanie. Jeszcze go nie stosowałam, a wy? Warto?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...