1 2 3 4 5

Obserwatorzy

29 marca 2013

Gusto - Dobry gust, sama słodycz

 








Gusto – producent i dystrybutor słodyczy

 

„Firma Gusto powstala w 1988 roku. Przechodziliśmy różne etapy rozwoju, jednak zawsze celem była wysoka jakość i zadowolenie naszych klientów, a także nasza satysfakcja.

Lata 2008-2010 były szczególnym okresem dla naszej firmy. Pomimo trudnych momentów, dzięki ogromnej pracy udowodniliśmy, że trudności są po to, aby je pokonywać.

W tym roku minie 24 lata od założenia firmy. W tym czasie udało nam się zbudować przedsiębiorstwo o dobrej pozycji na rynku, z dynamicznym i silnym zespołem ludzi, posiadające coraz lepiej rozpoznawalne produkty.

Szczególnym powodem do dumy jest fakt, że nasz kapitał jest w calości polskiego pochodzenia, a wszystkie firmowane przez nas produkty wytwarzane są w Polsce.

Mamy przyjemność przedstawić Państwu nasze produkty. Wierzymy, że dotychczasowa oferta wraz z wprowadzonymi nowościami będzie przez odbiorców odbierana pozytywnie, tak jak w minionych latach.

Wieloletnie doświadczenie pozwala nam produkować słodycze o wysokiej jakości, jak i również o niepowtarzalnych smakach. Serdecznie dziękujemy naszym klientom za dotychczasową współpracę i wierzymy, iż dalsze lata będą równie owocne i satysfakcjonujące.”

 

 

W przebogatym asortymencie firmy Gusto można znaleźć: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Malinki

 

 

 

 

 

 

 

 





 

  • Rekiny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Krokodylki

 

 

 

 

 

 


 


  • Bobo Gumi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Rybki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Węże

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Smak Kibica

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Serduszka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Gumix Owocowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Guściki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Żelki Cola

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Dżdżownice












 

 

 

 

 

  • Kamyki Arachidowe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Draże Chińskie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Rodzynki w czekoladzie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Owoce w cukrze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Żabki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Wesołe robale

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Wesołe koreczki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Pianki

 

 

 

 

 

 

 

  • Kapturki



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Żelki firmy Gusto towarzyszą mi od dawna, utożsamiam się z firmą, gdyż urodziłam się również w 1988roku - wtedy też powstała firma Gusto.

 

 Mam wiele miłych wspomnień dzięki nim, które zaszufladkowane są głęboko w sercu.


Na przerwach w szkole biegało się do szkolnego sklepiku po kolorowe kamyczki, niektóre niefortunnie spadały na ziemię, ale to nie przeszkadzało, podmuchało się na nie, pochuchało i cyk do buzi :)


Praktycznie przez cały okres mojego dzieciństwa towarzyszyły mi prodykty Gusto - babcia wciskała nam pianki, choć sama zajadała się rodzynkami w czekoladzie :)


Nawet na okres ciąży nie zrezygnowałam z żelek a wręcz przeciwnie, miałam na nie niesamowite zachcianki :)

Teraz żelkami zajada się mój synek i mam nadzieję, że podtrzyma naszą "żelkową tradycję" :)

 

 

 

 

 

Żelki Gusto są najlepsze na świecie!
Każdy dobrze wie o tym przecież......
Czy to duży, czy to mały
zajada się Gusto czyszcząc do cna z żelków pojemniczek cały :)


 

 

 

 

 

 gusto.pl/konkurs-dla-blogerow

 

  Zapraszam Was na Fanpage'a Gusto na Facebooku, gdzie w konkursach organizowanych przez producenta łakoci, można wygrać wielkie paczuszki żelek.

1 komentarz :

  1. fajna ta formułka komentarzowa ;) świetny pomysł :D
    dołączyłam do obserwatorów zapraszam do mnie http://www.nototestujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...