1 2 3 4 5

Obserwatorzy

7 marca 2013

JM Spa&Wellness Kosmetyki - nowa współpraca

 

 

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić firmę JM Spa & Wellness Kosmetyki, z którą nawiązałam nową współpracę.

 

 

 

 

 

 


Spa & Wellness Prowadzi Sklep Internetowy, w którym można nabyć kosmetyki naturalne i SPA. Ponad to zajmuje się sprzedażą kosmetyków firmy  Scandia Cosmetics SA - producenta marki  "The Secret Soap Store, produktów Mydlarni Lavea oraz innych producentów.


 

Oto jak promuje się sklep:

"Kosmetyki naturalne stają się coraz modniejszym produktem. Na początku, grupą docelową byli alergicy oraz osoby posiadające wrażliwą cerę. Obecnie coraz więcej osób zwraca uwagę na skład kosmetyków i chętniej kupuje te - otrzymywane z natury. Naturalne kosmetyki gwarantują bezpieczną i zdrową pielęgnację skóry twarzy."


Wybrałam firmę Spa & Wellness, ponieważ jestem zwolenniczką stosowania produktów naturalnych, ekologicznych, bezpiecznych dla zdrowia.

 

Współpraca ta polegała na zakupie produktów za minimum 20zł, warto zaznaczyć tutaj, że jej okres to 6 miesięcy. W przeciągu tego czasu będę co miesiąc otrzymywała po 3 kosmetyki spośród linii

  •   arganowej

  •   ozonowej

  •   rewitalizacyjnej

  •   eko balneo

  •   green farm

  •   ekskluzywnej

  •   z masłem SHEA


To wszystko z zagwarantowaniem bezpłatnej wysyłki.




Spośród ogromnego asortymentu Spa & Wellness wybrałam takie cudeńka jak:


  • Orginalny Olejek Arganowy 100 %  - 50 ml - Linia Arganowa

  •  Naturalny olejek pod prysznic LAWENDOWY 200 ml - Linia Naturalna



 

 

 





Zapowiada się miłe testowanie. Już mam kilka propozycji na wykorzystanie olejku arganowego, którymi podzielę się z Wami w kolejnych postach :)


Tymczasem zapraszam Was na Fanpage'a Spa & Wellness na Facebooku, gdzie z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet przygotowanych jest wiele rabatów oraz kodów promocyjnych.


Warto również zajrzeć do sklepu Spa & Wellness  i obejrzeć ciekawy asortyment, może coś wybierzecie dla siebie? :)




Dziewczynki: podoba się Wam moja nowa współpraca?

Znacie  firmę Spa & Wellness?

Może używacie bądź używałyście tych kosmetyków?





2 komentarze :

  1. ja tez współpracuję z ta firmą -mam sól i mleczko do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje współpracy :) nigdy o tej firmie nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...