1 2 3 4 5

Obserwatorzy

20 marca 2013

Krem do stóp antypotny ACERIN - opinia






Bohaterem dzisiejszego posta jest ACERIN PERSPIRANT a właściwie jego próbka, który otrzymałam do przetestowania od firmy ACERIN.

Producent posiada w swoim asortymencie kosmetyki do pielęgnacji stóp, a także  do rąk, które potrafią zaradzić różnorodnym problemom. W ofercie można znaleźć sprawdzone kremy, żele, płyny i dezodoranty w dość atrakcyjnych cenach.














Według producenta:



  • Krem przeciwpotny do stóp Poj. 75 ml

  • Krem do stóp z nadmierną potliwością, o działaniu antyseptycznym i antyperspiracyjnym. 

  • Utrzymuje stopy świeże i suche przez cały dzień. 

  •  Zawiera chlorhydrol , który zapewnia skuteczną ochronę przed poceniem oraz nieprzyjemnym zapachem. 

  • Dodatek triklosanu neutralizuje przykry zapach potu. 

  • Krem szybko się wchłania i przyjemnie pachnie. 

  • Przebadany dermatologicznie


 


 Skład produktu:





Moje spostrzeżenia:

  • Krem barwy białej o gęstej konsystencji i miłym zapachu

  • Przeznaczony jest do walki z nadmiernym poceniem się stóp

  • Redukuje nadmierne pocenie

  • Jednak nie zauważyłam, aby stopy nie pociły się przez cały dzień, jak zapewniał producent

  • Dosyć szybko się wchłania

  • Zawiera konserwanty, które mogą być szkodliwe dla zdrowia

  • Cena ok. 9-10zł













Podsumowanie:


Krem przeciwpotny Acerin a właściwie jego próbka starczyła mi bodajże na 4 aplikacje. Ciężko jest powiedzieć czy preparat ten wykazuje działanie antypotne, mogę jedynie stwierdzić, że na pewno redukuje wydzielanie potu. Nie zauważyłam ponad to jak zapewniał producent, aby stopy były "przez cały dzień  suche", być może to kwestia doboru skarpet, obuwia, ale ja nie zauważyłam czegoś podobnego. Krem dobrze się wchłania pozostawiając skórę miękką w dotyku. Ponad to posiada w składzie szkodliwe dla zdrowia parabeny.


Szczerze? Chyba wolałabym zsypać stopy talkiem lub pudrem dla niemowląt - na pewno byłyby lepsze efekty, a poza tym było by taniej.



Acerin poza tym preparatem posiada inne specyfiki do pielęgnacji stóp, można je zobaczyć tutaj, na stronie internetowej producenta.


Jeśli chcecie zgarnąć próbki preparatów Acerin, trzeba się udzielać na Fanpage'u Acerinu na Facebooku.





A Wy co sądzicie o tym preparacie?

Używałyście może kosmetyki Acerin?

Jak je oceniacie?




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...