1 2 3 4 5

Obserwatorzy

21 marca 2013

Krem do stóp na suchą i szorstką skórę ACERIN - opinia

 

 

 

Zadbane dłonie to wizytówka w pracy i życiu prywatnym. Wypielęgnowane stopy to nie tylko atut estetyczny, ale i warunek zdrowia. Pielęgnacja skóry dłoni i stóp to nie tylko konieczność, ale też i przyjemność oczywiście dla każdej kobiety. 

Nie bez powodu poruszam kwestię pielęgnacji, gdyż właśnie mój dzisiejszy post będzie nawiązywał właśnie do tego tematu.

Jak wspominałam Wam we wcześniejszych postach, uzyskałam możliwość przetestowania kilku próbek preparatów Acerin. O dwóch z nich wspominałam tutaj i tutaj

Dzisiejsza recenzja zaś dotyczy trzeciego z testowanych przeze mnie kosmetyków -ACERIN INTENSIVE, na którą wszystkich serdecznie zapraszam.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Według producenta:

  • Krem na suchą i szorstką skórę poj. 75 ml

  • Przynosi ulgę suchym i szorstkim stopom. 

  • Dzięki zawartości alantoiny, d- pantenolu, aloesu i czynnika zmiękczającego NMF doskonale nawilża i łagodzi podrażnioną skórę. 

  • Zapobiega rogowaceniu naskórka. 

  • Witaminy A i E, oraz olejek z kiełków pszenicy bogaty w witaminy A, E, F oraz wyciąg z aloesu regenerują i przyspieszają gojenie pęknięć skórnych. 

  • Dodatek wosku pszczelego osłania i chroni naskórek przed utratą wody. 

  • Przebadany dermatologicznie

 

 

 

 

 Skład:

 

 

 

 

 

 

Moje spostrzeżenia:

 

  •  Preparat o gęstej konsystencji, białej barwie i cytrusowym zapachu

  • Świetnie nawilża i łagodzi podrażnienia

  • Szybko się wchłania

  • Wpływa na regenerację naskórka, redukuje spękania skóry pięt oraz palców

  • Zawiera alergizujące substancje m.in. Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Limonene, Linalool - dwa ostatnie to substancje nadające zapach  i znajdują się na liście najczęstszych alergenów

  • Cena ok. 13zł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Efekty przed:

 


 

  Efekty po użyciu preparatu:

 

 

 

 

 

 

Podsumowanie:

 

 Próbka Acerinu Intesive starczyła mi na 5 aplikacji, jednak już po pierwszym użyciu można było dopatrzeć się efektów. Zerknijcie na powyższe zdjęcia, które przedstawiają działanie  preparatu na spękaną, zrogowaciałą i twardą skórę na moich palcach. Przy pierwszej aplikacji stała się wyraźnie gładsza, mniej spękana, odżywiona oraz zdecydowanie miększa.

 

Jedna próbka to zdecydowanie za mało, na to by przetestować preparat pod różnymi względami, m. in. ważne jest to czy nie będzie powodował wystąpienia uczulenia, u mnie na szczęście się nie pojawiło. Poprosiłam więc producenta o możliwość  wypróbowania preparatu do pielęgnacji rąk, gdyż bardzo byłam ciekawa czy tak samo będzie wykazywał działanie nawilżające, uzyskałam odpowiedź, że przy aplikacji kosmetyków na stopy mogę używać ich również na ręce. Miło prawda? 

Na dodatek poprosiłam o podzielenie się na Facebooku moją opinią z innymi konsumentami. Oczywiście byłam miła, na wstępie napisałam podziękowanie za preparaty i to, że się sprawdziły, a jeden z członków zespołu Acerinu napisał, że mogę sobie sama siebie zareklamować, ale ja to odebrałam w negatywny sposób, nie będę cytować Wam wiadomości od nich, już nie chcę do tego wracać, może to ja wszystko wyolbrzymiam? Co jak co zrobiło mi się bardzo przykro, gdyż moim zdaniem my blogerki odwalamy za wszystkich najgorszą robotę, chociaż w ramach podziękowania za naszą pracę producenci wykazali by choć troszkę empatii, zrozumienia, człowieczeństwa i zareklamowali nasze blogi.

 

 

 Bardzo mnie zdenerwowało zachowanie tych ludzi....Może przesadzam? 


1 komentarz :

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...